Afgelopen zondag bij Mol Rauw een blauwe Stelvio, onderscheidend in het straatbeeld!
De laatste tijd ben ik regelmatig in de ochtend op dezelfde plaats een rode 156SW tegengekomen, voorheen kruiste ik deze nooit. Lijkt er goed uit te zien!
Het voordeel als je jaren in hartje Maastricht hebt gewoond, dan leer je wel fileparkeren.....en parkeersensoren helpen ook wel.Je hebt wel behoorlijk wat moeite moeten doen om de Giulietta voor de GTV te parkeren. Respect!
Ernstig late reactie. Maar das de mijne een QO en een daily idd....Vanochtend vroeg een rode Sud QV (KY-..-..) op de Capelseweg in Capelle a/d Ijssel.....goeie start van de dag!
Ha! Vroeg me al af of die het nog deed. Laatste keer dat ik bij jou langs reed stond deze onder een lakentje. Is al eventjes geleden, want door de A4 heb ik nu minder reden om daar te rijden.Ernstig late reactie. Maar das de mijne een QO en een daily idd....Vanochtend vroeg een rode Sud QV (KY-..-..) op de Capelseweg in Capelle a/d Ijssel.....goeie start van de dag!