Ik ken er maar eentje daar (off all places) en die heeft zover ik weet geen grijze bert.Zojuist op de website van hvzeeland.nl een zilverkleurige gt junior die helaas een zwaar ongeluk heeft gehad in de omgeving van Koewacht. Ik hoop niemand van hier want ik weet dat er daar in de omgeving een aantal forumleden wonen. Er staat bij dat er twee gewonden zijn gevallen. In ieder geval veel sterkte voor de gewonden. Het is overigens niet de junior die ik afgelopen week in Vlissingen spotte. https://www.hvzeeland.nl/nieuws/35784-g ... -koewacht/
Ik denk dat dat die 155 is met een Fiat Coupé turbo blok erin.vanmiddag in doetinghem bij de mc donalds een zilver grijze 155 die de a18 richting arnhem op draaide. had aan de rechterkant een rode stikker 4 1.6T![]()
hij had een import kentekenIk denk dat dat die 155 is met een Fiat Coupé turbo blok erin.vanmiddag in doetinghem bij de mc donalds een zilver grijze 155 die de a18 richting arnhem op draaide. had aan de rechterkant een rode stikker 4 1.6T![]()