Zondag heb je een pak Alfa’s gemist die voorbij je huis reden!Gistermiddag plm 14.15u op de krammersluizen een rode spider4, een heer met beige cap op bestuurder t apparaat. Zwaai vanuit de witte 156 sw werd niet gezien denk ik.
Grtz,fRank
Nee hoor, ik lag op de bank met een 'male cat' na een bedrijfsfeestje, heb een deel oudtijdse wagens zien en horen passeren...Zondag heb je een pak Alfa’s gemist die voorbij je huis reden!Gistermiddag plm 14.15u op de krammersluizen een rode spider4, een heer met beige cap op bestuurder t apparaat. Zwaai vanuit de witte 156 sw werd niet gezien denk ik.
Grtz,fRank
Deze zeker de omgebouwd VW Bonito , al vaker ook door mij gespot dat rijtjeIn Holten een leuk privé parkeerplaatsje:
gtv 916
159 sw
gulia
sei
en een bijzondere rode klassieke sportwagen die ik niet herken.
Da's een FT Bonito, kitcar op basis van de KeverDeze zeker de omgebouwd VW Bonito , al vaker ook door mij gespot dat rijtje
alfa scudetto voorop. Betekent dat dan ook een 33/sud boxer?FT Bonito
Ik gok dat de eigenaar zich zo vrij gevoeld heeft om de afkomst van de krachtbron in de kofferbak (grote kans dat dit een Boxer uit de Sud/Sprint/33/145/146 is) kenbaar te maken via de grille vooropalfa scudetto voorop. Betekent dat dan ook een 33/sud boxer?