Ja precies! Als ze dat nou wat meer ecologisch verantwoord willen aanpakken kunnen ze in plaats van gif beter watergedragen verf in de kleur ''Asfalt-grijs'' gebruiken.. knapt de buurt een stuk meer van op. Leuke foto, hoor!Haha, mooie plaat hè, ja buren enzo gaan zeuren, maar er is volgens mij geen wet die dit verbied hoor, tenminste die was er toen dan ook al.
Alleen hebben we nu artikel 5 of wet mulder of hoe zoiets ook heet, dat een agent direct zelf mag bepalen of iets gevaar opleverd.
We hebben het uiteraard over particulieren plantsoenspuiters, niet bedrijven. Ik zie ook het verschil niet met de gemeentewerker die door alle straten rijd met een tank gif en een spuitlans alle begroeing platspuit!!!
Gr. Wim.
Volgens mij is dat in heel veel plaatsen in Nederland ook verplicht. Ergens ook wel terecht als je na gaat dat één liter olie een miljoen liter grondwater ongeschikt kan maken voor de consumptie. Vooral bij mensen die ook onder de motorkap alles blinkend willen hebben komt er nog wel eens wat olie in het water terecht.Ja dat waren nog eens mooie tijden. Heb nogal wat fam wonen in Deutschland en hoorde eens iemand vertellen dat je een auto móét wassen in een carwash of wasbox, laat staan dat je langer dan 15 min de motorkap open heb staan...gaan de buren gelijk een streifenwagen bellen.
Drink ik zelden....een miljoen liter grondwater ongeschikt kan maken voor de consumptie.
Dat drink jij vaker dan je denkt.Drink ik zelden....een miljoen liter grondwater ongeschikt kan maken voor de consumptie.
Drink vaak leidingwater... maar kan me dag niet heugen dat ik grondwater dronk...Dat drink jij vaker dan je denkt.Drink ik zelden....een miljoen liter grondwater ongeschikt kan maken voor de consumptie.
Komt ook uit de grond...Drink vaak leidingwater... maar kan me dag niet heugen dat ik grondwater dronk...Dat drink jij vaker dan je denkt.Drink ik zelden....
Tulpen ook...Komt ook uit de grond...Drink vaak leidingwater... maar kan me dag niet heugen dat ik grondwater dronk...Dat drink jij vaker dan je denkt.
Die zijn lastiger te drinken.Tulpen ook...Komt ook uit de grond...Drink vaak leidingwater... maar kan me dag niet heugen dat ik grondwater dronk...
Kwestie van hard persen...Die zijn lastiger te drinken.Tulpen ook...Komt ook uit de grond...