Oei!Ik luister trouwens nog steeds naar heel veel wat hier op mijn scherm passeert en draag ook nog altijd zwarte kledij
Kristal
We zouden haar bijna vergeten, zeg:
Oei!Ik luister trouwens nog steeds naar heel veel wat hier op mijn scherm passeert en draag ook nog altijd zwarte kledij
Kristal
Daar zou dan ook wel een goede reden voor zijnOei!Ik luister trouwens nog steeds naar heel veel wat hier op mijn scherm passeert en draag ook nog altijd zwarte kledij
Kristal
Merciekes ... Ik heb sinds kort trouwens ook weer allemaal mijn oude vinyllekes opgegraven en ben deze nu allemaal ( legaal uiteraard ) aan het downloaden voor de ipod ...
Oei!
Studio Brussel is nog steeds het radiostation waar ik elke dag naar luister ... maar ik denk dat ik toch ook eens naar die Kink FM ga luisteren ... naar het schijnt draaien ze daar zelfs 't Hof van CommerceAllemaal uit de tijd dat Studio Brussel leuke muziek uitzond.
Gelukkig hebben we nu Kink FM.
Dat was gisteren zelfs op 3FM te horen... is dat WestVlaams ofzo ? Ik versta d'r geen klap van.Studio Brussel is nog steeds het radiostation waar ik elke dag naar luister ... maar ik denk dat ik toch ook eens naar die Kink FM ga luisteren ... naar het schijnt draaien ze daar zelfs 't Hof van CommerceAllemaal uit de tijd dat Studio Brussel leuke muziek uitzond.
Gelukkig hebben we nu Kink FM.
Kristal
Inderdaad ... dat begrijp ik zelfs soms niet ... het is zowat het Fries van VlaanderenDat was gisteren zelfs op 3FM te horen... is dat WestVlaams ofzo ? Ik versta d'r geen klap van.
That's wonderfull!hier heb ik the best of van op DVD.....
That's wonderfull!hier heb ik the best of van op DVD.....
Bravo!!!
Well, the're parts of it, that wern't very good.
I didn't realy like it.
It was awfull.
Get them away!
Hey!!! Booooooh!!!!!!!!!!!!!!
Zalig speelgoed.. daar had je zo'n groene raketauto van die ging echt hard... heeft menige buts opgeleverd in mijn kastdeuren bij het uitproberen van nieuwe banen met springschansen....niet veel van jullie kennen het denk ik, maar dit was 'vroeger' echt helemaal te gek !