Gokje, Trasimeno-meer, Passignano sul TrasimenoWaar is die laatste foto genomen? Komt me bekend voor, maar kan het niet plaatsen.
U gaat niet door voor de wasmachineGokje, Trasimeno-meer, Passignano sul TrasimenoWaar is die laatste foto genomen? Komt me bekend voor, maar kan het niet plaatsen.
U gaat niet door voor de wasmachineGokje, Trasimeno-meer, Passignano sul TrasimenoWaar is die laatste foto genomen? Komt me bekend voor, maar kan het niet plaatsen.
Het is aan het Lago di Como in Domaso.
Waar het ook was, wat mij betreft foto van het jaar fantastisch!
Thanks, compliment is aan de fotograaf doorgegeven!Waar het ook was, wat mij betreft foto van het jaar fantastisch!
Klopt. ik denk dat ik weet welke dat is. Word niet veel mee gereden geloof ik.gistermiddag europalaan delden: junior zagato
Ja klopt, we zijn daar op een camping in Monte del Lago geweest, prachtig daar!U gaat niet door voor de wasmachine
Gokje, Trasimeno-meer, Passignano sul Trasimeno
Het is aan het Lago di Como in Domaso.
Nou, tip voor de volgende keer: Rondje Trasimeno-meer. Minstens net zo mooi
Niet die van mij, want die staat stil vanwege kapotte versnellingsbak...Zojuist in het centrum van Enschede, een blauwe 155 WB. zeer nette auto , mooie wielen en een nieuwe dtm style uitlaat.
Niet die van mij, want die staat stil vanwege kapotte versnellingsbak...Zojuist in het centrum van Enschede, een blauwe 155 WB. zeer nette auto , mooie wielen en een nieuwe dtm style uitlaat.
Nee zilvergrijs. Ik zal morgen ff een fotoooooo plaatsen.Witte wielen toevallig?
Grtz,fRank