Helaas Bahrein niet Live op BBC, maar ik record toch de samenvatting vermits ik zaterdag 'n weekje weg ben .
Inhalen gebeurt idd. te weinig m.i. ook mogelijk is de DRS op zich % gewijs te weinig extra met de ERS, Mgu-K & Mgu-R . Vorig jaar had de DRS 'n groter aandeel in't verschil .
Bahrein zou volgens sommige bronnen kritieker voor de brandstofvoorraad kunnen worden . Als dat zo is blijkt Mercedes power ook de zuinigste(meeste bij Williams, meer nog dan MGP) voor Ferrari & Renault gaf de hoogste % verbruik aan bij de top 10 (RB & Toro Rosso van Kyvat kon je zien op TV) .
Williams zou Bottas & Massa weer verzoend hebben, maar toch opvallend dat Massa niet meer opzij gaat voor boodschap He is faster than you" remember Hockenheim 2010 ...
Ik had er meer van verwacht, maar ik wacht nog af tot ze de "gewone" europese circuits aandoen .
Red Bull is in ieder geval weer verbazingwekkend snel achterstand aan't inhalen .
Ricciardo vind ik 'n zalige kerel ; die blijft lachen ondanks al z'n pech en Vettel gaat er nog meer oppositie van hebben dan'm lief is .
Dit :
http://www.formula1.com/results/season/ ... _trap.html zegt ook iets over downforce en motorvermogen van de respectievelijke teams : Williams heeft te weinig grip achteraan, maar daardoor ook weer meer topsnelheid . Mecedes power is duidelijk top Ferrari zit verder dan verwacht en Renault heeft RB duidelijk meer downforce set-up dan broertje Toro Rosso .
Ook FP2 omdat de McLarens FP3 niet meededen
http://www.formula1.com/results/season/2014/915/7320/ .
De verhoudingen gaan natuurlijk nog wijzigen en 't is te zien wie de grootste inhaalbeweging maakt (ik gok op RB) tov MGP maar toch durf ik alvast gokken op RB top voorspellen op MonteCarlo en Williams op Monza bvb. .
Voor degenen die NL commentaar samenvatting willen : 's maandags na de race is er op Canvas 'n samenvatting van 19u30 tot 20u .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .