gaaf dat riciardo die vettel te kak zet!!!
stuk op de laptop zitten kijken, waren idd veel gevechten... Maar heb pas het stuk na de SC gezien...
Dat ging met wederzijds respect (heb ik ook wel anders gezien bij Vettel).gaaf dat riciardo die vettel te kak zet!!!
stuk op de laptop zitten kijken, waren idd veel gevechten... Maar heb pas het stuk na de SC gezien...
Op Knaldonado na vond ik het scherp racen maar over het algemeen binnen de marges, laatste tijden niet meer zo'n mooie strijd gezien.Wat vonden jullie ervan? Allemaal reguliere raceacties of toch gewoon van de baan af duwen?
Yep, net als McLaren en Red Bull. Het was opvallend hoe goed Force India en Williams meekwamen, maar MB is oppermachtig.Op Knaldonado na vond ik het scherp racen maar over het algemeen binnen de marges, laatste tijden niet meer zo'n mooie strijd gezien.Wat vonden jullie ervan? Allemaal reguliere raceacties of toch gewoon van de baan af duwen?
Di Montezemolo vond het wat minder volgens mij, Ferrari heeft nog wat huiswerk te maken
Ik ben een groot fan van Rosberg en hoop elke keer dat ie weer wint.En bij de BBC doen ze net of het allemaal aan Hamilton ligt (met z'n viezige gesoigneerde baardje en diamante oorbelletjes...)
Vreemd dat laatste... tenzij dit zo twee kanten op werkt natuurlijk.Ik kijk nu RTL en de Duitsers zeggen dat Hamilton zich zeer negatief over Rosberg heeft uitgelaten.
Nu hoor ik 'm steeds vragen waarom ze hem niet eerder de pit in hebben gebracht en stellen hem helemaal op de hoogte van de brandstof problemen van Rosberg.
Tot op detail niveau (waar lift ie en remt ie eerder/later).
Vreemd of normaal?