http://www.formula1.com/news/technical/ ... /1224.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar hebben ze nog radio voor nodig ...
Benieuwd hoeveel SafetyCars in Singapore dit jaar
Klopt, hij reed op intermediates. Op sommige foto's van het wrak zie duidelijk je de groene letters op de banden.Tja je zag ook dat er op weg naar de startopstelling een paar van de baan raakten, en tijdens de beginfase achter de safetycar ging er ook één in de rondte.
Als je dan bedenkt dat op het moment van het ongeluk de weersomstandigheden in snel tempo verslechterden en Bianchi (vermoed ik) nog op intermediates reed i.p.v. full wets... Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo vreemd dat dit is gebeurd.
Denk ook eens aan Brazilië een jaar of 10-15 geleden, waar er vijf op dezelfde plek van de baan schoven, waaronder twee vlak achter elkaar zodat de één in de versnellingsbak van de ander (die al in de banden stond) knalde. Eigenlijk precies hetzelfde, alleen had Bianchi gister de pech dat-ie het bergingsvoertuig tegenkwam i.p.v. de auto van z'n collega.
AllemachtigHet is idd een dramatisch ongeluk , er zijn nu nieuwe beelden v/d crash uitgebracht..
Dat hij dit overleefd heeft mag al een wonder genoemd worden...
KLIK hier voor de beelden...
Hoop op een goed einde
Hmm... maar Raikkonen heeft nog een contract bij Ferrari dat doorloopt en Alonso schijn klaar met ze te zijn. En dat kan ik me ook best voorstellen eerlijk gezegd. En trouwens, Ricciardo heeft al vrij aardig de rol op zich genomen die jij voor Alonso zag.Daarnaast zie ik heel graag Alonso en Vettel bij Ferrari. Dan gok ik dat de carrière van Vettel heel snel over is
Of zou honda Alonso hebben weten over te halen??
Tja, dat zat er wel heel dik in. Nu ik die klap heb gezien vind ik het bijna een wonder dat hij nog leeft. Maar dat maakt het niet minder triest natuurlijk.