Ik dacht toen nog richting 700/800 euro maar nu is 400/500 al dik betaald. Blok zal ook niet best zijn. Speras? Interieur verwacht ik ook niks van. Ruiten zijn niks waard. Plaatwerk is allemaal weg. Dus je hebt het over de GB's en misschien een paar kleine extra's. Kosten maken voor transport.... Eigenlijk moet je met een sloper ter plekke afspreken. De velgen demonteren, extra's er af schroeven en met de grijper in de bak......Maar die heb ik al
Doe mij de nette zwarte achtebank en deurbekledingen dan maar en een nette middenconsole.
@Giulia2000TS Wat vindt jij een nette prijs voor een sloper / onderdelenmagazijn?
Jij wel daarom zijn ze ook voor mijMaar die heb ik al
Doe mij de nette zwarte achtebank en deurbekledingen dan maar en een nette middenconsole.
Jij wel daarom zijn ze ook voor mijMaar die heb ik al
Vindt ik niet , als dit nu te redden exemplaren zijn, maar onze klassiekers danken hun leven wel aan donaties van deze schoonheden.Doet toch pijn om dit te zien
Weet er wel eentje met Horror voor El CaminoZijn er misschien meer die dit soort foto's hebben?
Het heeft wel iets vind ik zelf.