Zo'n bordje met "stop politie" en dan AvdT naast je SZ..... Such a perfect dayVentura mee,
Flinke vaart erin houden om vanuit Amsterdam even rap naar Apeldoorn te rijden.
Zo'n bordje met "stop politie" en dan AvdT naast je SZ..... Such a perfect dayVentura mee,
Ook nog wel eens op 2 Januari om 06:00 aangetredenHa Roy , altijd handig zo 'pre-evenement locatie check'...
Weten we zeker dat t er goed voorstaat voor komend weekend
Wel dapper dat je zo publiek met de billen bloot gaat...!
Grtz, fRank
Zou je echt zo'n groot risico lopen? Ik vermoed dat ze alles wat ze vangen op de tv gooien in de hoop dat iedereen zijn Ace Ventura Video's weggooitZo'n bordje met "stop politie" en dan AvdT naast je SZ..... Such a perfect dayVentura mee,
Nee, zie nummerplaatblond van je zelf ..roy
Precies die.... Ik vindt (en ja ik kijk er naar ) elke keer die uitspraak "onze antiradardetectiedetectie geeft aan dat....." absoluut priceless. Zit gewoon te wachten op een reactie in de trand van "dat kan niet want ik heb een antiantiradardetectiedetectie / antiradardetectiedetectiedetectie (doorhalen indien niet van toepassing)"Zou je echt zo'n groot risico lopen? Ik vermoed dat ze alles wat ze vangen op de tv gooien in de hoop dat iedereen zijn Ace Ventura Video's weggooitZo'n bordje met "stop politie" en dan AvdT naast je SZ..... Such a perfect dayVentura mee,
Ik neem aan dat A vd T de lieveling van het forum is, die weekelijks op vrijdagavond even zijn gezicht laat zien? Grote vriend van Spee(d).
En hij ziet er zo lief uit
deze onbenullige droplul dus!!! ze moeten die duim die die uitdeelt ergens anders in stopen, iets waar de zon niet schijnt
if u know what i mean
CIao Sjoerd