harald

RE: Vakantie

za apr 22, 2006 18:43

Dank jullie wel voor de grote zorgen tav mijn dochter Danielle.

En de tips voor een goede vakantie.
Laatst gewijzigd door harald op za apr 22, 2006 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

za apr 22, 2006 19:25

Ik vind zelf de meren mooi, maar dan zit je wel tussen vele andere kamperende Nederlanders .. liever ga ik heel zuidelijk, maar dan kan het erg warm worden..

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Vakantie

ma apr 24, 2006 12:01

Ik vind zelf de meren mooi, maar dan zit je wel tussen vele andere kamperende Nederlanders .. liever ga ik heel zuidelijk, maar dan kan het erg warm worden..
Kijk daar sprak een Italist! :wink: Zelf vind ik dat het italiaanse leven pas ONDER Rome begint (daarboven zijn er plenty mooie dingen maar is de beleving wat eeeh...meer toeristisch) maar het meer relaxte leven is toch onder! Lang rijden - tja - maar ook veel te zien.
Hier reken ik Napels en omgeving niet mee - dat is ook mooi maar eh....drukker en meer sinister (niet te verwarren met sinistra :lol: )

Misschien moeten we eens een klassiekertocht gaan regelen met DIE-Hards die graag de ETNA willen beklimmen....Dat is best een bezienswaardigheid! Rijden in Messina ....ach daar zijn Rome en Napels lachtertjes bij vergeleken...go-with-the flow dus Planken! 8) Dan Toarmina, Siracusa, Enna - Palermo...Of gewoon met je zwarte zonnebril op door Reggio Calabria! Voordeel daar: zuiderlingen spreken voor onze gehoorklank DUIDELIJK italiaans! Het gaat ook ietsje langzamer.

Sorry ik droom weg - :sick: Het kriebelt alweer!
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

ma apr 24, 2006 12:18

Rob75
Guru
Guru
Contacteer: Website

ma apr 24, 2006 13:04

Is misschien wat decadent: stacaravan met airco.

Succes,

Rob

patje1100
Guru
Guru

ma apr 24, 2006 17:43

Tja Tom. Messina is idd een stad waar de risico's groter zijn om een nieuwe RIP in je onderschrift te kunnen zetten.

Als je er met een knaken bak doorheen rijdt is het eigenlijk wel lachen. Niet met mijn Turbo :wink:

Italie begint voor mij al bij de tunneltjes na Chiasso hoor .

Ezin Rossi
Full Member
Full Member

di apr 25, 2006 10:31

@Tom: :thumbs:

Napels staat bij mij wel stukken hoger dan de meer Noordelijke steden, maar Sorrento (KIA?) en omgeving haalt het niet bij Sicilië... Verkeer is te overleven, 'go with the flow' ;)

Door de goedkope vliegtickets, de toch wel lange reis, en een chronisch tekort aan vakantiedagen helaas nog nooit met de eigen Alfa naar Sicilië geweest, en al helemaal niet met de Bertone, maar je idee spreekt me wel aan... Een extra lange buitenlandrit????

Voor dit jaar hebben we een taalcursus op Sardinië geboekt, met de auto! (niet de oude :( )

Terug naar “Het Forum Café”