Zelfde verhaal idd in almere.
Wat heb ik toch een hekel aan natuur....
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar waarom het nu bekrachtigen met bovenstaande uitspraak..
gvd wat kan ik me hier kwaad om maken.
omdat ik dronken ben en het een onzinnig onderwerp vind maar het is het cafe... en in een cafe mag je toch een stevige discussie voeren niet ?Je hebt helemaal gelijk hoor, maar waarom het nu bekrachtigen met bovenstaande uitspraak..
gvd wat kan ik me hier kwaad om maken.
je voorschot nemen dat is ook pure grootheidswaanzin. tis maar hoe je het bekijkt anderszijds heb je deels gelijk van die dino's jammer mijn kids zijn dinogek...Jasperon,
Maak je niet zo kwaad. FF chille...
Miljarden jaren hebben reeds bewezen dat de natuur (lees moeder aarde) altijd wint.
Zelf de destructive dino's heeft de aarde overleefd. (zonde trouwens dat ze uitgestorven zijn)
Dus als er iets iemand kan kapot maken dat is dat wel de aarde. Denken dat het anders om is, is pure grootheidswaanzin.
Niet als je flink doorzuipt....... rekbaarheid van leven is m.i. ook een issue maar goed ,,,,
Niet als je flink doorzuipt....... rekbaarheid van leven is m.i. ook een issue maar goed ,,,,
soms wel,het kan de mensen wat tot elkander brengen, maar een stevige discussie ga ik nooit uit de weg zeker als ik mijn promillage wat omhoog heb gebracht.Zo zie je maar weer dat alcohol best wat oplost