En goed geraden.Tim Alfa en Tom Romeo
en laat die Heineken maar zitten...
Bloemen stuur ik na..
En goed geraden.Tim Alfa en Tom Romeo
en laat die Heineken maar zitten...
Geen idee wie moletti is..jij???@Moletti: Daar hebben we het toch niet over?
Grutti!
Hmm, opdracht, beleving, angels???? Alles wel met u?Ik heb het gevoel, en de opdracht in mijn beleving... Om de Angel even uit dit forum te trekken.
Komt wel goed.
Jehova rules !Hmm, opdracht, beleving, angels???? Alles wel met u?Ik heb het gevoel, en de opdracht in mijn beleving... Om de Angel even uit dit forum te trekken.
Komt wel goed.
Mogen we zoals vroeger bij de Mystery Guest alleen vragen stellen die met Ja/Nee te beantwoorden zijn?Geen idee wie moletti is..jij???@Moletti: Daar hebben we het toch niet over?
Grutti!
ZEG NIEUW RAADSEL!!!!
Wie is *****5sterren*(6)?????????
Sja???? U??? Gij ook Michel?? Wat kun je, by the way, winnen als je alle raadsels goed hebt beantwoord?Sja....geen bloemen noch kransen
Een proefexemplaar van ? "de wachttoren"Sja???? U??? Gij ook Michel?? Wat kun je, by the way, winnen als je alle raadsels goed hebt beantwoord?Sja....geen bloemen noch kransen
JAMogen we zoals vroeger bij de Mystery Guest alleen vragen stellen die met Ja/Nee te beantwoorden zijn?Geen idee wie moletti is..jij???@Moletti: Daar hebben we het toch niet over?
Grutti!
ZEG NIEUW RAADSEL!!!!
Ik wel...Geen idee wie moletti is..jij???@Moletti: Daar hebben we het toch niet over?
Grutti!
ZEG NIEUW RAADSEL!!!!
Jehova zal nooit rulen toch?Jehova rules !Hmm, opdracht, beleving, angels???? Alles wel met u?Ik heb het gevoel, en de opdracht in mijn beleving... Om de Angel even uit dit forum te trekken.
Komt wel goed.
en Moletti ken ik ook niet
Om maar te beginnen:Mogen we zoals vroeger bij de Mystery Guest alleen vragen stellen die met Ja/Nee te beantwoorden zijn?Geen idee wie moletti is..jij???@Moletti: Daar hebben we het toch niet over?
Grutti!
ZEG NIEUW RAADSEL!!!!