Iets met een toyoata v8. Heerlijk ! Zomaar 400 betrouwbare paardjes.
Ik dacht eerst aan een Landcruiser maar dat ken niet helaas.
Ben benieuwd !
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 4&cache=no nee hè ?
Porsche 928!
Of hij de 300 pk haalt weet ik niet, maar de 2 anderen vereisten kunnen zo afgevinkt worden!
Winnaar......ze zijn mits goed behandeld wel degelijk hufterproof...zeer sterke motoren en makkelijk 2 ton draaiend. OK onderhoud is wat prijzig maar ja ik ben Maserati gewend dus dat komt ook wel weer goed....Mmmm, Porsche 928? Klopt allemaal alleen dat hufterproof niet helemaal...
Tiptronic vind ik alles behalve een aanwinst in een 911, niet bijzonder snel, niet het lekkere gevoel zoals bij een M3 SMG of VW/Audi met DSG-bak, nee, dat is het niet. Tuurlijk, de TIptronic van Porsche uit die periode is heel anders dan nu (prima!) maar die van toen is geen aanwinst, dan liever een goede automaat.Jammer dat je toen nog niet de Tiptronic had.
Precies, een koppeling moet kl*te zwaar gaan, schakel moet pezen zijnTIPTRONIC: iedere baviaan kan ermee rijden....dat is dus uitgevonden om de zuid-duitse oma's mee te verwennen....(wat je daadwerkelijk ook rondom München ziet - porsche als vrouwenauto....niet alleen die Boxster!)
Ik ben van mening dat juist zo'n sportauto karakter moet hebben - dat is via TIPTRONIC nogal een suffe bedoeling geworden....maar ja dat is persoonlijk natuurlijk...