Nog gefeliciteerd Pietro
Op 25 oktober is mijn bolide 15 jaar in Nederland te vinden dus we hebben rond die datum beiden iets te vieren.
groeten
Tom
Soave komt uit de Veneto en is een witte DOC wijn gemaakt van de Garganega druif. Komt in verschillende versies voor van meestal droog, via wat rokerig en "vetter" tot zoet (recioto). Goed zoeken naar goede want er wordt behoorlijk wat slechte Soave geproduceerd en dat komt omdat de wijnboeren het niet zo nauw met de opbrengst nemen. (hoe meer Hectoliters per Ha hoe minder in de regel de kwaliteit). Wil je eens goede Soave proberen neem er dan bijvoorbeel een van Pieropan.LOL!
Wat is dat voor wijn? Laat mij raden: stevig maar met prettige afdronk?
Ga ik doen! Je maakt mij nieuwsgierigWil je eens goede Soave proberen neem er dan bijvoorbeel een van Pieropan.
Proost!
Proficiat!Dank
En op 26 oktober is er nog een feestje te vieren, dan rij ik 10 jaar Alfa!
En 10 jaar kun je vieren, maar dat doe je iedere dag toch een beetje?
De rose is inderdaad hittebestendig. Wel aanvullen met veel te veel water.
Geniet er maar van.
*Ik heb de vlag alvast uitgehangen!
Cin cin! !
Nee, da's bocht! Maar gezien je avatar weet jij dat wel te savoureren. Nog een verlate feli vanaf hierLOL!
Wat is dat voor wijn? Laat mij raden: stevig maar met prettige afdronk?
O... gaat dat zo?Nah nah nah nah naaaaa!
Er gaat 2,5 gieg aan geheugenkaartjes mee
Nee hoor, heel veel plezier, Originele Pieter, en achteraf laat je ons uiteraard meegenieten met een flinke lading fotookes
Leuk!!!En ik heb mijzelf het mooiste kado gegeven: morgen vertrek ik naar Goodwood! Nah nah nah nah naaaaa!