Ach zo, missh maar direct herspuiten in het rood danDe zwarte lak van het kleppendeksel laat nogal snel los.Wat bedoel je met krimplak?
Ach zo, missh maar direct herspuiten in het rood danDe zwarte lak van het kleppendeksel laat nogal snel los.Wat bedoel je met krimplak?
Oh, nee, maar zeg ook alleen even een doekie doorheen heh! Verder top!Waar heeft dat blok zijn 60.000 km gereden zeg? Daar mag wel even een poetsdoek doorheen! Maar gefeliciteerd!!!!
Mwoah, krimplak ziet er nog goed uit, hitteschild is niet verrot, alleen maar een beetje vies dus. Mijn Broer heeft ook een HF LS Turbo, ik heb zelf een 2.0 16V LS. Kijk ook eens rond op: http://www.deltahpe.nl/
Sterker nog, hij is zelfs gemaakt in de Alfa-Sud fabriek.Ik vind zo'n Delta altijd erg mooi! (hoe kan het ook anders, lijkt erg op 'n Sud)
De delta gaat mee naar le 06, deze heeft airco en in het Zuiden is dat geen overbodige luxe!Leuke auto, staat ie 'dans le sud' of in d'n Belgique?
Welke fabriek bedoel je?Sterker nog, hij is zelfs gemaakt in de Alfa-Sud fabriek.Ik vind zo'n Delta altijd erg mooi! (hoe kan het ook anders, lijkt erg op 'n Sud)
Ze komen inderdaad vanonder mijn ex-155 vandaan (en heb er nu weer net dezelfde ), ze zijn tijdens de laatste productiejaren ('96-'97) leverbaar geweest in zwart (zoals op de befaamde Koerstomat uit Gent) en anthraciet (zoals op de mijne).P.s 2, Wat een mooie velgen ( kwa kleur ook ) heb jij onder je 33 ( avatar ).
De Nouva Lancia Delta's, (het tweede type dus vanaf 1993) werden gemaakt in de fabriek van FIAT/Alfa Romeo in Pomigliano oftwel de oude Sud fabriek (waar ook de 145/146/156/147 werden/worden gemaakt). Op de verkeersborden naar het complex toe staat nog steeds Alfa-Sud aangegeven....Welke fabriek bedoel je?Sterker nog, hij is zelfs gemaakt in de Alfa-Sud fabriek.Ik vind zo'n Delta altijd erg mooi! (hoe kan het ook anders, lijkt erg op 'n Sud)
Auto van het Jaar (1979) rolde van een Fiat loper in Turijn. Werden daar ook de Sud's gebouwd eerder of de Delta's later ergens anders?
Ben wel nieuwsgierig.
De Nouva Lancia Delta's, (het tweede type dus vanaf 1993) werden gemaakt in de fabriek van FIAT/Alfa Romeo in Pomigliano oftwel de oude Sud fabriek (waar ook de 145/146/156/147 werden/worden gemaakt). Op de verkeersborden naar het complex toe staat nog steeds Alfa-Sud aangegeven....