traanplaat zit op de mat vast(kun je zo krijgen) is wel goed vind ik tegen het verslijten van de mat!En dat traanplaat?
Zonder extra versterker kan je m.i. nooit een goede deun ten gehore brengen ...toch vraag ik me af of je echt een sub nodig hebt in een 75?
bij mij in de hoedenplank zitten 2 boxen, zaten er al in, weet zo ff niet wat het is. in de voorportieren heb ik de centrale luidspreker van het Dolby Prologic systeem van Volvo (S60/V70) pasgemaakt en ik heb een oude, goedkope (2 pakken koeken) Sony radio met cd speler maar heb echt niet te klagen over het geluid wat er uit komt!
ieder zijn persoonlijke smaak eh!én toch lukt het me
ik weet niet in hoeverre omstanders mee kunnen genieten, maar dat vind ik niet belangrijk. in de auto moet het goed klinken, en zelfs met het volume bijna voluit gaat dat heel goed!
of de vorige eigenaar moet stiekem ergens een versterker/basbox geplaatst hebben die ik nog niet heb kunnen vinden?
sssssttt...zat er al in ja,maar tis echt een kleinigheidje,ik vermoed met de achterbumper ergens tegenop gereden?mooie kleur en auto. Veel plezier ermee
zie ik onder de rechterachterlamp ook niet een plekje....