
Leo.
Tja 180 PK is niet overdreven veel, en dan nog eens in zo'n zware JTD. En haalt ie de 180 PK ook? Je kunt uitrekenen of je die auto kunt bijhouden, maar koppel heeft uiteraard ook invloed. Zou mijn lol niet zijn te vechten met diesel..Vriend van me heeft een Madeno 156 SW JTD met 180 PK. Is ook erg goed bij te houden, zoniet voorbij te komen.
Ik blijf het hopeloos vinden met die diesels echt te scheuren. Het is of alles of niks en je moet te lang wachten voordat die turbo op toeren is, althans waar ik mee gereden heb. Boven alles de auto's van tegenwoordig zijn tering zwaar en dat bevordert het scheurgenot ook niet
En die ruil je in op een 146 op gas????met de 75 vreet ik elke gti op, weg met die dingen
ik zou zeggen.... probeer mij eens!! moet jij eens kijken wat een impreza gt turbo met jou delta doet!!Sinds ik mijn delta heb spreek ik niet eens meer over GTI's
Deze week een zo'n asiatische boxer (subaru) ingemaakt met de delta HF turbo..
Jij grapjas.ik zou zeggen.... probeer mij eens!! moet jij eens kijken wat een impreza gt turbo met jou delta doet!!Sinds ik mijn delta heb spreek ik niet eens meer over GTI's
Deze week een zo'n asiatische boxer (subaru) ingemaakt met de delta HF turbo..
Fraai toch? Zoals gezegd, uitwisselbaar met welk ander forum dan ook. Ik hou er wel van.Deze week een zo'n asiatische boxer (subaru) ingemaakt met de delta HF turbo.
... een kniesoor die daar op let.Wel enigsins rollende start, want het licht kwam net op groen.