Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: nieuwe tunings club!!!

vr aug 04, 2006 09:26

Forum-anarchist hé :mrgreen:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: nieuwe tunings club!!!

vr aug 04, 2006 09:41

Forum-anarchist hé :mrgreen:
Maar dan had ik toch wel een krassere uitspraak verwacht. `F*ck the system ` oid. Of `de politie moet dood.` :mrgreen:

Hessel
Full Member
Full Member

vr aug 04, 2006 11:07

Dan doe ik 't wel: DOOD AAN DE POLITIE ANARCHY ANARCHY!!! god save the queen, ITS A FASCIST REGIME!!!! Ik heb ook nog 'ns echt een hekel aan de politie; noodzakelijk wellicht,, maar mij hebben ze alleen maar dwars gezeten, met die bijdehande ... en hun prentenboek. :evil:

Maar ff serieus; volgens mij rijden wouten al een tijdje niet meer in Volkswagen rond, ik dacht nl. dat het contract tussen beide partijen niet verlengd was. Zelf heb ik ook al tijden geen nieuwe VW woutenwagen gezien. Kan iemand dit bevestigen? Misschien gaat het alleen maar om 'unmarked' cars zonder racy stickers erop...

Giulia555

vr aug 04, 2006 11:37

Dan doe ik 't wel: DOOD AAN DE POLITIE ANARCHY ANARCHY!!! god save the queen, ITS A FASCIST REGIME!!!! Ik heb ook nog 'ns echt een hekel aan de politie; noodzakelijk wellicht,, maar mij hebben ze alleen maar dwars gezeten, met die bijdehande ... en hun prentenboek. :evil:

Maar ff serieus; volgens mij rijden wouten al een tijdje niet meer in Volkswagen rond, ik dacht nl. dat het contract tussen beide partijen niet verlengd was. Zelf heb ik ook al tijden geen nieuwe VW woutenwagen gezien. Kan iemand dit bevestigen? Misschien gaat het alleen maar om 'unmarked' cars zonder racy stickers erop...
Niet te hopen dat je op je donorcodicil je "hersenen" hebt aangevinkt als donororgaan.....arme begunstigde

savali33
Full Member
Full Member

vr aug 04, 2006 12:42

Nogal wiedes: :shock:
Politie aantrekkelijkste werkgever

Uitgegeven: 3 augustus 2006 13:46

AMSTERDAM - De Politie is volgens werkend Nederland de meest favoriete werkgever. Dat blijkt uit onderzoek over de eerste helft van het jaar onder ruim 8000 mensen door onderzoeker Intelligence Group. Daarmee heeft de Politie Philips van zijn troon gestoten, die jaren de eerste plaats bezette. Shell staat op nummer drie.

In 2006 zijn ook de banken weer sterk vertegenwoordigd in de top tien van meest favoriete werkgever. Hierin is ten opzichte van eerdere onderzoeken weinig veranderd. De Rabobank neemt een vierde plek in op de lijst, ABN Amro een vijfde. De ING is goed voor een achtste plek.
Dat is echt niet vreemd ze hebben bijna elke maand uitstapjes en hebben veel vrij.
Salaris is ook nog eens zeer goed en ze kunnen vroeg met pensioen,de staat als werkgever is en blijft altijd het beste en toch klagen ze bij de politie steen en been maar krijgen altijd hun zin.Ik ken er enkele waar ik vaak mee praat.
Echt veel respect heb ik niet voor ze in tegen stelling van de politie van andere landen!
Alfa 33 1.7 16v QV Savali
Alfa 164 3.0 V6 24v Aut.

Exit: Alfa: 164 FL, 164 Super, 145 IE, 146 Junior, Gtv TS, Spider TS, 166 Jtd, 147 Jtd, Gtv 3.0 V6 24v L

matra sports
Guru
Guru

vr aug 04, 2006 12:45

doe mij maar een brandweerman :biggrin: :thumbs:
heel ander volk.

of het moeten de Belse polenten zijn. die ren je niet even eruit :wink: de meesten hier wel :cry:

Hessel
Full Member
Full Member

vr aug 04, 2006 13:32

Niet te hopen dat je op je donorcodicil je "hersenen" hebt aangevinkt als donororgaan.....arme begunstigde

Die begunstigde spreekt dan ineens 5 talen, en heeft herinneringen van 290 gaan door de schipholtunnel en het bed delen met een Australisch lingeriemodel....

Ik dacht overigens dat ie oudgedienden op 't forum 't niet tof vonden als er argumenten ad hominis gedropt werden....ik vind 't wel leuk eigenlijk; ben je zelf agent ofzo? Die opmerking zou zo uit het 'bijdehand tegen burgers' handboek kunnen komen

Giulia555

vr aug 04, 2006 14:20

Die begunstigde spreekt dan ineens 5 talen, en heeft herinneringen van 290 gaan door de schipholtunnel en het bed delen met een Australisch lingeriemodel....
...tuurlijk.....
ben je zelf agent ofzo? Die opmerking zou zo uit het 'bijdehand tegen burgers' handboek kunnen komen
Nee...maar ik ben blij dat ze er zijn om "personen" die met 290 KM per uur andere weggebruikers in gevaar brengen van de weg te halen.......
'bijdehand tegen burgers'
Zo....en dat zegt iemand afkomstig uit Amsterdam???

Hessel
Full Member
Full Member

vr aug 04, 2006 14:32

Als ik op een motor met 290 ergens tegen aan hoek, heb ik alleen mezelf daar maar mee. En doe bij de rest maar lekker alsof je me niet gelooft....wishful thinking heet dat;

Laten we deze polemiek maar staken, ik heb er nu al genoeg van....wat jij?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr aug 04, 2006 14:51

Als ik op een motor met 290 ergens tegen aan hoek, heb ik alleen mezelf daar maar mee. ?
Tenzij dat "ergens" mijn auto is, natuurlijk, of één van mijn kinderen.....
290 rijden doe je op 't circuit, da's mijn mening.
Ook bij de politie zitten eikeltjes, maar om te stellen dat de politie overbodig is, dat lijkt me toch vrij naief, met alle respect.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

kroehlur

vr aug 04, 2006 15:28

Persoonlijk maar goede ervaringen met de politie in Rotterdam. Ik heb ze een paar keer gebeld want er zit hier in de buurt gasten die niet echt God's besten zijn en altijd hebben ze gelijk gereageerd, verhaal gezocht en keurig teruggebeld om te vertellen wat ze wel en niet hebben kunnen doen en dat ik gewoon moet bellen als er nog een keer iets aan de hand is.

Dat je staande wordt gehouden als je een overtreding maakt in het verkeer moet je niet verbasen. Dat is maar goed zo. Ik heb alle respekt voor de politie en zou hier echter niet willen wonen zonder (ook niet met, maar das een ander verhaal.....).

Jorix

vr aug 04, 2006 15:30

Als ik op een motor met 290 ergens tegen aan hoek, heb ik alleen mezelf daar maar mee. ?
...afgezien van de mensen die je bijeen moeten schrapen...

Hessel
Full Member
Full Member

vr aug 04, 2006 16:01

Nooit gezegd dat de politie overbodig is; I just f*ckin' hate 'em. En als iemand een filmpje post van Gumball ofzo zegt iedereen altijd 'vet, vet!!' terwijl 't nu ineens onverantwoord is. Al dat opportunisch gelul 'just for the sake of the argument' is zo suf, 't lijken soms wel antwoorden van een Tweede Kamer- lid.

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

vr aug 04, 2006 18:00

Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”