Maar dan had ik toch wel een krassere uitspraak verwacht. `F*ck the system ` oid. Of `de politie moet dood.`Forum-anarchist hé
Niet te hopen dat je op je donorcodicil je "hersenen" hebt aangevinkt als donororgaan.....arme begunstigdeDan doe ik 't wel: DOOD AAN DE POLITIE ANARCHY ANARCHY!!! god save the queen, ITS A FASCIST REGIME!!!! Ik heb ook nog 'ns echt een hekel aan de politie; noodzakelijk wellicht,, maar mij hebben ze alleen maar dwars gezeten, met die bijdehande ... en hun prentenboek.
Maar ff serieus; volgens mij rijden wouten al een tijdje niet meer in Volkswagen rond, ik dacht nl. dat het contract tussen beide partijen niet verlengd was. Zelf heb ik ook al tijden geen nieuwe VW woutenwagen gezien. Kan iemand dit bevestigen? Misschien gaat het alleen maar om 'unmarked' cars zonder racy stickers erop...
Dat is echt niet vreemd ze hebben bijna elke maand uitstapjes en hebben veel vrij.Nogal wiedes:
Politie aantrekkelijkste werkgever
Uitgegeven: 3 augustus 2006 13:46
AMSTERDAM - De Politie is volgens werkend Nederland de meest favoriete werkgever. Dat blijkt uit onderzoek over de eerste helft van het jaar onder ruim 8000 mensen door onderzoeker Intelligence Group. Daarmee heeft de Politie Philips van zijn troon gestoten, die jaren de eerste plaats bezette. Shell staat op nummer drie.
In 2006 zijn ook de banken weer sterk vertegenwoordigd in de top tien van meest favoriete werkgever. Hierin is ten opzichte van eerdere onderzoeken weinig veranderd. De Rabobank neemt een vierde plek in op de lijst, ABN Amro een vijfde. De ING is goed voor een achtste plek.
Niet te hopen dat je op je donorcodicil je "hersenen" hebt aangevinkt als donororgaan.....arme begunstigde
...tuurlijk.....Die begunstigde spreekt dan ineens 5 talen, en heeft herinneringen van 290 gaan door de schipholtunnel en het bed delen met een Australisch lingeriemodel....
Nee...maar ik ben blij dat ze er zijn om "personen" die met 290 KM per uur andere weggebruikers in gevaar brengen van de weg te halen.......ben je zelf agent ofzo? Die opmerking zou zo uit het 'bijdehand tegen burgers' handboek kunnen komen
Zo....en dat zegt iemand afkomstig uit Amsterdam???'bijdehand tegen burgers'
Tenzij dat "ergens" mijn auto is, natuurlijk, of één van mijn kinderen.....Als ik op een motor met 290 ergens tegen aan hoek, heb ik alleen mezelf daar maar mee. ?
...afgezien van de mensen die je bijeen moeten schrapen...Als ik op een motor met 290 ergens tegen aan hoek, heb ik alleen mezelf daar maar mee. ?