Heeft natuurlijk ook te maken waar je alfa geparkeerd staat, mijne staat thuis op de oprit en midden in het zicht.
heeft er niets mee te maken:
mijn broers auto stond voor de deur onder een lantaren paal 3mtr van het huis, deur compleet verwrongen, radio eruit gebroken en alles overhoop gehaald
mijn auto op 2mtr naast het huis, krassen op de motorkap, spiegel eraf gebroken, kras aan de zijkant, kras op de spoiler (heb wel de dader een keer betrapt toen hij zijn krantenfiets tegen iemand anders zijn auto neerzette, kon me gelukkig inhouden, maar owee als dit mijn auto was geweest (gelukkig was dit niet het geval, want ik wordt dan echt gek).......
maar even terug on topic: 1x logo gejat en 2x ronal dopje gejat, 1x mijn wielen los gedraaid!! (maar de wielsloten set zat er gelukkig op) en ongeveer 1500x een deur tegen mijn auto, mijn broer 5x radio kwijt (blijft ie wel up-to-date met telkens een nieuwe radio)
owja, logo vastlijmen heeft geen zin. Zo had ik de autoradio van mijn broer een keer goed gemonteerd met de gedachte, die halen ze er zo maar niet uit. Wat gebeurd, het complete midden console was weg! (en helaas ook niet netjes eruit geschroeft)