ben er een tijdje omheen gelopen ...................... echt alles is af aan die auto van vorm tot vermogen en zeker het interieur.
Maar toch geen foto er van geschoten want hoe mooi zo,n auto ook is het kan nooit meer mooier worden dan dit .......
![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
![Afbeelding](http://i4.tinypic.com/27xidly.jpg)
![Afbeelding](http://i4.tinypic.com/27xiezl.jpg)
Maar van buiten ziet ie er wel super uitwat alfa nu gaat uitbrengen is echt niks bijzonders te noemen.
sla eens een top gear magazine open en je snapt wel wat ik bedoel, ELK merk heeft een 300 tot 500 pk scheurijzer achter de hand dat voor een sensatie moet gaan zorgen.
het interieur van deze alfa doet me denken aan een Citroen C4, zo'n stuur waarvan het midden stilstaat. Veel metaalkleurig Plastic. Goedkoop..
kijk eens een beetje kritisch naar het dashboard..het ziet er niet uit
Afgelopen dinsdag was ik in het Alfa museum te Arese en daar staat er een te pronken ik ben maar even over het touwtje heen gestapt en
ben er een tijdje omheen gelopen ...................... echt alles is af aan die auto van vorm tot vermogen en zeker het interieur.
Maar toch geen foto er van geschoten want hoe mooi zo,n auto ook is het kan nooit meer mooier worden dan dit .......![]()
wat alfa nu gaat uitbrengen is echt niks bijzonders te noemen.
sla eens een top gear magazine open en je snapt wel wat ik bedoel, ELK merk heeft een 300 tot 500 pk scheurijzer achter de hand dat voor een sensatie moet gaan zorgen.
het interieur van deze alfa doet me denken aan een Citroen C4, zo'n stuur waarvan het midden stilstaat. Veel metaalkleurig Plastic. Goedkoop..
kijk eens een beetje kritisch naar het dashboard..het ziet er niet uit
3 inch groter dan die Ford van Guust denk ik!!!!!!!heb m al meerdere malen besteld, in mn dromen dan
btw, bas147... hoe groot zijn jou velgen?????
Leuk, maar alleen met RWD en V8...
Ik vind het geen echte Alfa: hij heeft geen FWD en hij is veel te licht.
Mijn stem heb jeIk vind het geen echte Alfa: hij heeft geen FWD en hij is veel te licht.
Voorlopig de quote van de eeuw wat mij betreft![]()
Kristal
Voor 26" achter 33"3 inch groter dan die Ford van Guust denk ik!!!!!!!heb m al meerdere malen besteld, in mn dromen dan
btw, bas147... hoe groot zijn jou velgen?????