Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: hoe verneuk ik een Bmw 535i

vr jan 12, 2007 12:50

@Ronald: inderdaad, als auto en techniekhebber word ik hier gewoon razend van. Dat je zo'n met liefde ontworpen en gemaakt stuk techniek zomaar moedwillig aan flarden helpt...
Die auto pluimde niet, klonk goed en vooral: hield het erg lang uit bij deze losers. Reden te meer om aan te nemen dat dit een prima motor was. Wat een eikels !! en idd, 70% van de tijd hoor je de toerenbegrenzer. Stoer hoor jongens ! :roll:

@Dink: openbare weg, dat viel me ook meteen op. Ook gezien in de "samenvatting" wie uiteindelijk de zooi mocht oplossen ? Juist ja, de brandweer. :evil: Echt heeeeel stoere jongens :evil: :evil: :evil:

Speeder
Guru
Guru

vr jan 12, 2007 18:14

Aan dit soort praktijken heb ik echt een gruwelijke hekel. Met het oog op Polen denk ik ten eerste dat het niet hun auto geweest is. Ten tweede vind ik dit gewoon triest om te doen. Geef die auto dan aan een gezin dat het geld niet heeft zo'n ding te kopen, maar hem eigenlijk hard nodig heeft...
Gehad:

'93 Alfa Romeo 33 1.4IE Boxer

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: hoe verneuk ik een Bmw 535i

vr jan 12, 2007 20:47

Aan dit soort praktijken heb ik echt een gruwelijke hekel. Met het oog op Polen denk ik ten eerste dat het niet hun auto geweest is. Ten tweede vind ik dit gewoon triest om te doen. Geef die auto dan aan een gezin dat het geld niet heeft zo'n ding te kopen, maar hem eigenlijk hard nodig heeft...
amen !

Lindsay artc-155
Junior Member
Junior Member
Contacteer: Website

vr jan 12, 2007 21:18

amen !
ook mee eens is !

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

vr jan 12, 2007 21:24

Goh, dit heb ik afgelopen zomer op zandvoort ook gezien, iets van een sportief spektakel ofzo.... :mrgreen:
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

cmva
Advanced Member
Advanced Member

vr jan 12, 2007 22:41

:blue_lol:

Remco S
Guru
Guru

vr jan 12, 2007 23:01

Nou, zegt de monteur tegen de klant (in het pools dan he) Ik heb even een flinke proefrit met uw auto gemaakt, marre die is echt kapot, ik snap niet hoe u daar mee heeft kunnen rijden, moet je nu kijken, dit is toch niet meer APK waardig!!! Het touw steekt uit de banden, de Katalysator is afgefikt (tussen de lippen door) de rest van de auto ook. En wat ook afkeur is, is het ontbreken van de veiligheidsgordels.

Kortom, ander BMW tje scoren

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

za jan 13, 2007 12:06

nou mensen komop zeg, het is een lelijk oud lijk van 17 jaar oud.....ja lekker een gezin met weinig geld zo'n auto geven, zitten ze echt op te wachten zo'n benzineslurper...
Niet alleen in Polen, nog veel erger, het gebeurd ook in NL alleen dan ook met nieuwe auto's. Ik ken verhalen van lease rijders die uitgekeken waren op hun leaseauto en geen zin hadden om hun 4 jaar vol te rijden. Dan maar de auto maar total-loss rijden en vervolgens een nieuwe uitzoeken....

Vind ik persoonlijk vele malen erger dan een oud lijk in rook op laten gaan. Neemt niet weg dat dit filmpje echt nergens op slaat, maar het comentaar / gedachte van sommige over 'die polen' dit en dat slaat ook nergens op.
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

SQUADRA LEO
Guru
Guru

za jan 13, 2007 12:52

nou mensen komop zeg, het is een lelijk oud lijk van 17 jaar oud.....ja lekker een gezin met weinig geld zo'n auto geven, zitten ze echt op te wachten zo'n benzineslurper...
Niet alleen in Polen, nog veel erger, het gebeurd ook in NL alleen dan ook met nieuwe auto's. Ik ken verhalen van lease rijders die uitgekeken waren op hun leaseauto en geen zin hadden om hun 4 jaar vol te rijden. Dan maar de auto maar total-loss rijden en vervolgens een nieuwe uitzoeken....

Vind ik persoonlijk vele malen erger dan een oud lijk in rook op laten gaan. Neemt niet weg dat dit filmpje echt nergens op slaat, maar het comentaar / gedachte van sommige over 'die polen' dit en dat slaat ook nergens op.
:thumbs:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

za jan 13, 2007 14:25

Is het lol om iets moedwillig te vernielen? Ik heb weinig op met vandalistisch gedrag en ik vind het ook geen humor of het nu een oude auto dat rijp is voor de sloop of een nieuwe lease-auto. Ik vond het echt ongelofelijk in de tijd dat ik bij een Alfa dealer werkte Alfa's voor vervangend vervoer in mum van tijd zo hard achteruit gingen en het moet wel dat sommige mensen bewust de boel vernielen.

Patrick
Guru
Guru

za jan 13, 2007 15:13

amen !
Haha! eerst zonder geld met de bus, dan direct in een 535i gaan rijden. van krantenjongen tot.......
(natuurlijk belachelijk om een auto zo te vernielen.)

Patrick
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

Richard75
Guru
Guru

za jan 13, 2007 15:19

(natuurlijk belachelijk om een auto zo te vernielen.)

Patrick
het is dat mijn eskrot voorwiel aangedreven was :twisted:

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

za jan 13, 2007 16:38

Is het lol om iets moedwillig te vernielen? Ik heb weinig op met vandalistisch gedrag en ik vind het ook geen humor of het nu een oude auto dat rijp is voor de sloop of een nieuwe lease-auto. .
Sommige mensen beleven daar lol aan ja. En het is wel een verschil of iets rijp is voor de sloop en vernield wordt of niet. Zelfs vroeger hadden we de caravanrace en achteruitrijden met dafjes. Die werden ook moedwillig gesloopt en er werd massaal naar gekeken... In dit geval was het alleen niet de bedoeling dat ie zou affikken......
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

Richard75
Guru
Guru

za jan 13, 2007 17:52

[En het is wel een verschil of iets rijp is voor de sloop en vernield wordt of niet. Zelfs vroeger hadden we de caravanrace en achteruitrijden met dafjes. Die werden ook moedwillig gesloopt en er werd massaal naar gekeken...

In dit geval was het alleen niet de bedoeling dat ie zou affikken......
ja precies. die daf race's waren trouwens vet grappig :D

ennu het was hun eigen schuld.
je ziet die camera man eerst die rood gloeiende kat filmen en die randdebiel gaat nog vrolijk door :lol:

alfa 33 niels

za jan 13, 2007 19:05

zo daar ligt ook voor een paar tientjes rubber veel meer als 20e kosten die banden zekere niet hahah en gelukkig ist een bmw en geen alfa

ALFA 4 LIFE

Terug naar “Het Forum Café”