Die reacties zijn natuurlijk überleuk. Pure jaloezie dat Katja de auto krijgt terwijl ze hem zelf zouden moeten betalen. En Alfa is natuurlijk ook niet gek (toch?). Ik neem aan dat de auto in bruikleen gegeven wordt en dat ze hem na een jaartje of wat weer teruggeeft, waarna de auto verkocht kan worden als ex-Katja . En zelfs al is dat niet zo, ddan heb je voor 50k wél een boel media-exposure die je met een even dure marketingcampagne waarschijnlijk nooit haalt.Weer allemaal slappe reacties onder die tekst. Nederlanders zonder smaak!!?? als iemand die spider niet mooi vind dan spoor je in mij ogen niet!!
Laat maar mooi promoten wedden dat het marktaandeel stijgt!!
gr Tom
Ja niet te geloven zegasof de duvel ermee speelt haha.
Precies, beetje advertentie in een landelijk dagblad kost na enkele plaatsingen al zoveel...En zelfs al is dat niet zo, ddan heb je voor 50k wél een boel media-exposure die je met een even dure marketingcampagne waarschijnlijk nooit haalt.
Ik denk dat ze met de doelgroep niet eens zo slecht zitten voor het nieuwe model Spider. Het is tenslotte meer een fraaie cruise- en flaneer-mobiel dan een rij-ijzer.Vindt het wel een misser van Alfa om iemand met zo'n historie van drank op achter het stuur, te selecteren voor een reclame campagne. Daarnaast denk ik ook dat de doelgroep die Alfa wil aanspreken een heel andere is dan de doelgroep die katja eventueel in beweging zal krijgen.