Ik ben niet zo eenkennig hoor Heb een voorliefde voor Alfa, maar er is nog meer leuk speelgoed op de wegPas op. De volgende foto's zijn non-alfa!
Groetjes,
Marc
Ik ben niet zo eenkennig hoor Heb een voorliefde voor Alfa, maar er is nog meer leuk speelgoed op de wegPas op. De volgende foto's zijn non-alfa!
Hey gtalfasz dat wist ik niet van de achteras...maar is er dan geen verschil meer met de latere modellen van na '97 ...en klopt het dat de turbos van de ghibli het wel eens begeven pre '95Il Biscione,
Het is een Ghibli uit 1995 en een van de eerdere GT's. Dat heeft het voordeel dat er vele punten verbeterd waren ten op zichte van de eerdere Ghibli's, hetgeen de betrouwbaarheid ten goede komt. Meest bekende en in het oog springende verbetering (als je het onderscheid wil maken tussen een pre en post 1995 Ghibli) is het differentieel en achteras: Deze zijn op de latere modellen van een 456. Het differentieel is groter en hangt in een buizenframe.
Ik ben uitermate gelukkig met mijn huidige collectie auto's, waarbij ik een beetje een omgekeerde weg heb bewandeld: vaker zie je dat iemand begint bij Alfa en dan de stap maakt naar Maserati. Ik heb pas later het licht gezien.