Met een VW met panne op de achtergrondNog een leuke uit het al eerder genoemde Il Quadrifoglio van begin 1970 (foto ws uit eind 1969):
Een tijdsoriginele Kongoleese schone bij een Sjuultje tijdens een concours in Katanga.
De auto was ingebracht door de locale dealer "Garage Polla" waar helaas niks meer over te vinden is...
Lijkt me een Rekordje B, geen Taunus in ieder geval.Motorkap lijkt me wat groot voor een VW. Eeder iets van een Opel (Rekord/Kaptein/etc) of Ford Taunus.
Logo spreekt boekdelen heMotorkap lijkt me wat groot voor een VW. Eeder iets van een Opel (Rekord/Kaptein/etc) of Ford Taunus.
Ceci n'est pas une tijdsoriginele dameEen Magritte .
Pourquoi pas Jacques ? Parce que c'est une peinture ?Ceci n'est pas une tijdsoriginele dameEen Magritte .
Si on voit plus la difference entre une peinture, une pipe et une tijdsoriginele dame... pffffffffff!Pourquoi pas Jacques ? Parce que c'est une peinture ?Ceci n'est pas une tijdsoriginele dameEen Magritte .
Ou parce que ce n'est pas une pipe ?
Ah bon . Maintenant je comprends :Si on voit plus la difference entre une peinture, une pipe et une tijdsoriginele dame... pffffffffff!
Ze lijkt er zelf s een beetje op .
Met dank aan CC voor het scannen: