Thanks, Carlo! Ik heb er wat meer, kijk maar even op mijn Flickraccount: klik Kijk even bij MORE SETS.
De Spider bevalt nog steeds, maar is ook nog steeds herstellende van het ongeval. Dat trekt een zware wissel op zo'n karretje..... [/url]
heeft ze geen gigolo nodig?Mooi he?
Bij de MCH is er een vrouw van 50 die een Shamal als dagelijkse kar heeft. Stoer wijf. Ik zeg het je.
Nee, natuurlijk niet! LOL!maar dacht je nou echt dat het serieus bedoeld is joh?
Wat een plaatje! Ik zie trouwens erg veel overeenkomsten met een Bitter CD. Welke is ouder?Dit is trouwens een van mijn favo-Masers, de Khamsin:
Geen Bert, maar doe mij er zo eentje. Heb nu eenmaal een zwak voor sportieve sedansMaakt niets uit. De 2,0 is feller en hoogtoeriger. Op papier ook sneller.Wat blijft het langste heel, een 2L of een 2.8L
Ik heb ook al eens een paar keer de neiging gehad om zoiets.................................
De 2,8 is wat schakelluier te rijden. Deze wagens zijn ook met automaat erg prettig, je moet behoorlijk je best doen wil je die bak er uit schakelen met een handbak.
@Bert, wat vind jij de mooiste Maserati dan? Ik persoonlijk hou enorm van dit ontwerp van Gandini. Ingetogen bruutheid zoals alleen Italianen dat kunnen maken.
De Khamsin volgens mij. Bitter liet zich wel vaker inspireren door Maserati. Zo is er ook een type dat als twee druppels water op en Ghibli I lijkt.Wat een plaatje! Ik zie trouwens erg veel overeenkomsten met een Bitter CD. Welke is ouder?Dit is trouwens een van mijn favo-Masers, de Khamsin:
Patrick.
Haha. Goed gezegd meneer Vince!Daar zijn er niet zo veel van.er bestaan kant en klare cupracers van, zijn op het www vast wel te vinden.Kooi erin en gewoon mee gaan racen in de SI,
Ik zelf ben sinds 1,5 jaar eigenaar van deze Ghibli, een 2,0. 306Pk.
Ik rij er dagelijks mee en geniet van iedere kilometer. De body is inderdaad gevoelig. De techniek valt tot op heden reuze mee, het enige dat ik naast het reguliere onderhoud (riem om de 20 a 25 k) heb gehad is een lekkend stuurhuis. Laten reviseren en gaan met de banaan.
Onderdelenvoorziening kan wel een probleem zijn. Zo heb ik een scheur in de koplamp waar ik al 1,5 jaar mee rond rij. Geen lamp te vinden. Ik heb nu uiteindelijk uit UK een gebruikte lamp laten komen waarvan ik het glas ga overzetten. Bermverlichting zit niet in het glas gelukkig.
Een paar dingen zijn belangrijk wanneer je de aanschaf van zo'n wagen overweegt;
-Koop de beste die je kunt vinden en redelijkerwijs kunt betalen.
-Koop nooit een Maserati van je laatste geld.
-Zorg dat je de adresjes kent voor je onderhoud, anders loop je hier op leeg.
En om met wijlen Luuk te spreken "de aanschafprijs van een Maserati is een symbolisch bedrag, het echte afrekenen komt daar na"
Dat is niet altijd waar, maar het kan wel. Hou daar rekening mee.
Voor de rest is het een prachtige wagen, volledig handgebouwd. Leer tot aan de zonnekleppen en het plafond toe, wortelnotenhout, het uurwerk op het dashboard. HEt is allemaal even mooi. Je hebt echt het gevoel dat je in wat bijzonders rijdt.
En wat ik persoonlijk heel leuk vind, voor sommige mensen is de wagen gewoon een vierkant oud hok en anderen verdraaien kwijlen hun nek. JE maakt er leuke dingen mee mee.
Conclusie: als je dit wil, en je kunt het betalen moet je het gewoon doen. Als het ding toch tegen valt kun je in ieder geval zeggen dat je een Maserati hebt bezeten. Spreek die naam maar eens hard op uit. Maserati. Het is echt wat.
Ciao!
Vince