Inderdaad een idealistische gedachte als je, voordat er maar een seconde geregeerd is ,denkt dat het minder goed zal gaan met een land. Typisch linkse praat ook om Wilders niet bij de naam te noemen maar er een typetje van maken.
Even voor de duidelijkheid, ik ben geen pro Wilders man maar wel iemand die vind dat (matig)rechts nu een aantal jaar z'n kunsten mag tonen .
Als ik verschil van mening met iemand staat dit helemaal los van wat ik van diegene vind als persoon, dat wil ik graag even hier schrijven omdat communicatie over internet behoorlijk "ruisig" kan zijn.
Maar even ingaande op jouw antwoord... Ik doe mijn best om uit te leggen waarom ik iets vind, ik onderbouw het beknopt maar jij roept gewoon en ik citeer;
"Typisch linkse praat ook om Wilders niet bij de naam te noemen maar er een typetje van maken"
De grap is dat Wilders deze populistische trucjes ook uithaalt. (bron: HP de tijd, Undercouver bij de PVV) Binnen de PVV wordt gezegd; "hard roepen dat links slecht is, hard roepen dat alle moslims slecht zijn, en hard roepen dat de PVV goed is. Niet op vragen ingaan, herhalen wat je zegt."
Ik heb uit persoonlijke interesse eens onderzocht wat mensen over doet gaan om VVD of PVV te stemmen
Bij VVD stemmers;
-bang voor hypotheekrente aftrek met stip op 1
-angst voor bankroete staatskas op de twede plek
de rest is vrij divers
Pvv
-angst voor buitenlanders. (ik ken maar twee mensen die er op stemde, een is homosexueel, nog nooit problemen gehad met buitenlanders maarja, marokanen zijn zo lastig he lees je, de ander is een zwakbegaafd meisje die met een jongen is die zeg maar uit een bepaald sociaal milieu ala OhOh gerso is)
De grap is dat als je vanuit de kernwaarden van een bepaalde stroming juist veel banger voor de VVD moet zijn als het om je hyphotheek rente gaat.
PVV is een verhaal apart. Als ik PVV sympathisanten het verkiezing pdfje van de website liet lezen (is inmiddels verdwenen of ik kijk niet goed) dan schrikken ze zich dood of ze zeggen en ik citeer "dat is door linkse pers er neer gezet" Ik moet er wel bij zeggen dat dit uit de mond van 65 plussers komt et weinig verstand van digitale techniek.
Gelukkig zit ik nu in het cafe te posten want daar is het voor he
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Auto's... leuk, motorfiets, leuker!