Hoi,Hoi Geert-Jan,Welkom hier Amatrix, en die 33 is een bekende Prachtige auto, en dito kleur! Je kunt je eventueel ook aanmelden bij de www.alfa33club.nl, welke is aangesloten op het register van de SCARB bij: www.squadra33.com Hier kun je je mooie 33 aanmelden, zodat deze ook geregistreerd staat bij de scarb. Verder kun je op het forum ook van alles te weten komen over alles wat met de Alfa Romeo 33 te maken heeft.
Veel plezier gewenst met de 33, en hopelijk tot ziens op 1 v.d. meetings.
Gr. Geert-Jan
en poging gewaagd mijn Alfa aan te melden maar halverwege springt het scherm ineens weg, écht ik deed niets verkeerd, ben best handig
ik zal het later nog eens proberen mss komt het omdat ik mijn donateurbetaling nog niet gedaan heb
Heb je je wagen proberen toe te voegen aan het register van Squadra33? Of bedoel je je aanmelding op het Alfa33club.nl forum? Voor het register is het niet verplicht een donateursnummer in te voeren, en aanmelding bij de Alfa33club.nl is geheel gratis, dus daar kan het niet aan liggen. Het forum is nog niet offline geweest of enige storingen gehad (voor zover ik kon zien in de log), dus wellicht kun je het later nog eens proberen Trouwens, komt deze wagen ergens uit de buurt van Venlo? Dat dacht ik tenminste, omdat ik er ook al eens nieuwsgierig naar was (ze stond toen bij een dealer in Venlo dacht ik.)
Gr. Geert-Jan