Als er bij mij gekleefd wordt heb je iemand met echte haast..
Maar ze zijn er wel eens helaas. lekker gas loslaten en even een paar minuten langs een vrachtauto blijven rijden helpt dan meestal wel om ze even wat af te laten koelen.
En met mijn bmw diesel steeds vol gas geven en dan weer af laten zakken is ook wel leuk, ten eerste kunnen ze hem in de meeste gevallen niet bjhouden en ten tweede gaat hij kapot van de stank en zwarte pluimen.
Vriend van mij had er vorig jaar een idioot in een Audi A5. Die kwam volgas op hem inrijden op de snelweg terwijl hij zelf toch met 150 ook niet echt langzaam reed. Maar rechts zaten allemaal vrachtwagems en ander verkeer dus naar rechts gaan om vervolgens vol in de ankers te moeten was niet echt een optie voor mijn maat.
De audibestuurder vond dat hij maar op moest schioeten en begon alvast te knipperen.
Mijn vriend begon zich aardig te ergeren aan dat Audilogo op 2 meter achter zijn auto en ging maar eens langzamer rijden. de bestuurder van de Audi werd nu helemaal woest, knipperen/ slalommen/gebaren...
Na enkele minuten kwam er een afslag en het leek erop dat de Audi er af ging, maar hij gebruikte de uitvoegstrook om rechts een vrachtwagen in te halen en zo voor mijn maat terecht te komen en even vol op de rem te gaan staan.
Een botsing werd ternauwernood voorkomen doordat mijn vriend een bovengemiddelde stuurman is, gelukkig. Maar het mooiste van dit verhaal is dat op het moment dat de audi bestuurder rechts over de uitvoegstrook die vrachtwagen inhaalde hij ook een undercoveragent inhaalde.
Die zag dus de remactie en toen mocht meneer eventjes volgen samen met mijn vriend. Op de afrit durfde de Audi bestuurder niet uit de auto te komen want mijn vriend stond er al naast om hem eventjes over de bol te aaien
, hij was namelijk aardig kwaad.
Mijn vriend kreeg een waarschuwing dat hij zich niet moest laten opnaaien en de eer aan zichzelf moest houden maar de Audi bestuurder kon gaan bellen voor iemand met een rijbewijs want dat van hem ging naar de officier van justitie.
Artikel 5. Levensgevaarlijke actie was het, die agent was ook echt bloedlink op hem. En als je die man zag zou je echt niet verwachten dat hij zoiets zou doen, echt een net mannetje was het.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.