Beste forum members,
Inmiddels alweer een weekje terug van 2 weken Zwitserland en Italie. Zoals ieder jaar in de zomer rij ik toch even die kant op, vooral Zwitserland met de schoonheid van de natuur blijft trekken.
Dit jaar geen hotel genomen maar een Chalet gehuurd (die mijn ouders 15 jaar geleden ook al huurden), voor mijn vriendin dus weer wat anders dan een hotel maar wat was dit huis toch prachtig, immers in Italie zouden we al genoeg hotels aan doen, heerlijk alles op het gemak met een schitterend uitzicht over de bergen en de Brienzersee wakker worden.
Na een week in Zwitserland via de Simplon pas richting het Lago Maggiore, na een aantal dagen daar via het Como meer teurg gereden om vervolgends via de Furka en Grimsel pas weer naar Interlaken (CH) te rijden. Natuurlijk 2 weken is veel te kort.
Dit jaar hebben we besloten met de MiTo te rijden ( de Jags zijn niet echt handig in Italie met die kleine smalle wegen), dus het was even proppen als je een kofferbalk gewend bent die 4 x zo groot is
Hier wat foto's
Gr Roy
De MiTo in een opeens lege Migros garage (Interlaken).
DIt is nou Zwitsers (op de Mannlichen).
Mannlichen.
Voor Grand Hotel Jungfrau in Interlaken.
Isola Bella.
Fiat 500 aan het Como meer.
De MiTo op de Furkapas.
De MiTo bij de James Bond locatie uit de film Goldfinger.
Iseltwald aan de Brienzersee.
En zo zit je dan op de laatste avond voor vertrek, hmm zouden we dan toch maar niet blijven?.