Oh je bedoelt die Oostblokse Morgan? Moa eerlijk gezegd niet...

maar wel leuk je weer ff gesproken te hebben.
Om mijn duit even in het zakje te doen wat betreft de nieuwe wagen van BeamerBoy

...
Ik heb er gister zelf in mogen rijden en vandaag mee mogen rijden en ik moet zeggen dat het als daily gewoon een heerlijke auto is, beter dan ik had verwacht. Het voelt in alle opzichten aan als een heerlijke, degelijke auto met een lekkere motor en gewoon met ruimte om nog is wat mee te spelen (bijvoorbeeld als je een ... op je werk heb gehad, dat je lekker ff kan hoeken met 't ding). Ik zou deze auto boven alles kiezen wat ik de laatste tijd qua nieuwe auto's heb gereden (en voor mijn werk mag ik veel soorten nieuwe auto's rijden).
Wat mij trouwens opviel is dat het interieur enzo voor deze km-stand er erg goed nog uit ziet en erg goed in elkaar is gezet met goede materialen. (Ik ben zo iemand die als ie ergens instapt gelijk alles moet aanraken en gelijk aan het ruiken is enzo en das nog geeneens mijn vreemdste afwijking).
Overigens denk ik niet dat we Sander kwijt gaan raken hier hoor. Het is een prima bak, maar ik miste vooral de dramatiek die een Alfa heeft. Ik merk het al nu ik de 33 als daily heb; het wordt gewoon een feestje als je dan je andere "zondagse" wagen instapt en ik denk dat Sander dat ook wel heeft.
Nou weer ff genoeg veren in reten van de Duitsers geramd... zodra ik weer in een kuil flikker op het strand van die gasten of weer is wordt afgesneden door een te dikke bak met duits kenteken, zal mijn mening waarschijnlijk wel weer bijdraaien