Damn, Britt en ik hadden het nog tegen elkaar gezegd gisteren, dat het wel leek alsof Nederland de volle laag kreeg. Wij zaten hier net aan de rand van het onweer.
Sterkte Marco.
Idem hier, het dak van de caravan lijkt op de buitenkant van een golfballetje, de 75 heeft ook diverse putten opgelopen. De 156 zal ik straks wel zien...Nou,hier wel serieuze hagelschade.Tenminste dat wil zeggen een dorpje verder hier(Terneuzen).
Moeders was gisteravond aan het werken,de 164 netjes op het parkeerterrein van de baas.En die heeft nu een deken van putten,putjes en deukjes over zich heen helaas.......![]()
Ik heb het nog niet bij daglicht gezien maar wat ik nu al gezien heb maakt me niet echt blij.
.
???Goh dan hebben we erg veel geluk gehad, we waren met de spider en hond naar de zeedijk gereden ...
Grtz,fRank
Je gaat toch niet zeggen dat je dat niet weet he????Goh dan hebben we erg veel geluk gehad, we waren met de spider en hond naar de zeedijk gereden ...
Grtz,fRank
Je gaat toch niet zeggen dat je dat niet weet he????Goh dan hebben we erg veel geluk gehad, we waren met de spider en hond naar de zeedijk gereden ...
Grtz,fRank![]()
Grtz,fRank
Waar je zoveel mee wilt zeggen als?Wil nog wel even opmerken dat er ruim van te voren voor gewaarschuwd was. Ook bij onze Belgische buren waar de Zeeland ellende vandaan kwam.
En dan vooral de hagelstenen![]()
Tjerry
Dat je je auto bij je werk maar even had moeten ingravenWaar je zoveel mee wilt zeggen als?Wil nog wel even opmerken dat er ruim van te voren voor gewaarschuwd was. Ook bij onze Belgische buren waar de Zeeland ellende vandaan kwam.
En dan vooral de hagelstenen![]()
Tjerry![]()
Grtz,fRank