We hebben voorruitgang geboekt!
Een getuige heeft een witte bestelbus / vrachtwagentje gezien met bedrijfsnaam. Die stond verdacht dicht naast mijn auto.
Het is de enige die gelost heeft die dag bij de drukkerij waar wij naast zitten.
Schade gemeten: 74 centimeter. Gisteren heeft de Politie al melding gemaakt van de zaak & genoteerd dat mijn JTD'tje netjes binnen het parkeervak stond.
Via het magazijn van de drukkerij heb ik ontdekt wie er gelost heeft die dag: slechts 1 bedrijf uit Zwolle. Zal verder geen namen noemen
Die 'chauffeur' (voor zover 'ie die titel verdiend) is teruggekomen na een hoop gezeik. De Politie was erbij betrokken. De Politie vraagt de man de vrachtwagen naast mijn auto in te parkeren om te zien of hij het geweest kan zijn. Wat gebeurd er:
Hij parkeert in, dit keer niet dicht bij mij auto maar 2 meter te ver de andere kant op. Resultaat: hij heeft de heg van de drukkerij een meter korter gemaakt! Echt een volle meter minder boompjes! Dat leek me duidelijk dat deze kerel niet echt kon rijden...
Nu in ieder geval schadeformulier ingevuld en afwachten wat de verzekering zegt dan maar...en zondag gewoon het circuit op ermee
Ben wel de enige met zo'n deuk denk ik! Dat heeft ook wel weer wat!