Maurizio
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Albers tekent bij .................?

di sep 13, 2005 11:12

Denk aan een viertal seconden.
Dat zie je toch al in de alfa challange.
Voorbeeld: vergelijk de tijden van de GTV van Baggermans met de mat zwarte euro magnum 75 op SS. Voor die luttele seconden minder, is een exponentioneel bedrag in euro's meer nodig. Dus des te gaver dat baggermans zulke tijden neer zet!
Banned..... :twisted: Daily mule ==> bmw 325D
AR75 24v, 75TS & E36M3 Ringtool, AR Spider 2000 veloce '79, SCARB 00114

SPIDERVELOCE1750

di sep 13, 2005 11:53

Misschien iets minder circus en stulpjes in Monaco ... want ik denk toch dat een groot deel van het F1 budget hier naartoe gaat . Er is gelukkig al van deze en gene kanten gerommel rond de oren van Ernie dus wie weet keert de echte liefhebberij hier ook wel eens terug :-k Voor mijn part back to basics :wink:

Kristal

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

di sep 13, 2005 11:55

Bedoel ik niet helemaal. Ik heb het over de reglementen die ieder keer worden opgesteld om
auto's te vertragen. Wat voor nut heeft het om allerlei technologie en geld in te steken
als auto's slecht paar seconden sneller MOGEN gaan.

Nieuwe reglement hebben auto's vertraagd maar tegelijkertijd het inhalen nogmaals
moeilijker gemaakt t.o.v. vorig jaar. Ik zie geen enkele winst in de wijze waarop de FIA(T)
F1 bestuurd. Men heeft het al over over een terugkeer naar een bandenleverancier.
Nu is er eindelijk oorlog op de baan tussen bandelfabrikanten en moet het maar weer
afgelopen zijn. Waarom??

Ik begin steeds meer overtuigd te geraken dat enkele handige Harries bij mekaar komen,
afspreken wie dit jaar mag winnen. Ik mis de overtuiging van de komedie F1.
Alonso sprak begin van het jaar de woorden de woorden uit dat hij kampioen zal worden.
Feitelijk deelt hij de inhoud van het contract mee.
Zgn. reden mensen zich het snot voor de ogen maar de zaak is allang beklonken.
Voor de show doet McLaren zijn best maar de FIA heeft afstandbediening
om zijn motor te laten ploffen, mocht de Fin zich niet aan zijn contract willen houden.
Zijn halsstrarrigheid zal worden beloond. Hij mag namelijk volgend jaar winnen. Het is jammer dat het zo slecht uitgevoerd is. Misschien kan Hollywood F1 nog wat leren.

Opmerkelijker is dat F1 nog steeds wereldnieuws is.

SQUADRA LEO
Guru
Guru

Re: RE: Albers tekent bij .................?

di sep 13, 2005 12:42

Bedoel ik niet helemaal. Ik heb het over de reglementen die ieder keer worden opgesteld om
auto's te vertragen. Wat voor nut heeft het om allerlei technologie en geld in te steken

Nieuwe reglement hebben auto's vertraagd maar tegelijkertijd het inhalen nogmaals
moeilijker gemaakt t.o.v. vorig jaar. Ik zie geen enkele winst in de wijze waarop de FIA(T)
F1 bestuurd. Men heeft het al over over een terugkeer naar een bandenleverancier.
Nu is er eindelijk oorlog op de baan tussen bandelfabrikanten en moet het maar weer
afgelopen zijn. Waarom??

Ik begin steeds meer overtuigd te geraken dat enkele handige Harries bij mekaar komen,
Alonso sprak begin van het jaar de woorden de woorden uit dat hij kampioen zal worden.
om zijn motor te laten ploffen, mocht de Fin zich niet aan zijn contract willen houden.
Zijn halsstrarrigheid zal worden beloond. Hij mag namelijk volgend jaar winnen. Het is jammer dat het zo slecht uitgevoerd is. Misschien kan Hollywood F1 nog wat leren.

Gaat dit niet een beetje te ver :?: :?: :?:
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

SPIDERVELOCE1750

di sep 13, 2005 12:52

Algemeen maatschappelijk verschijnsel vrees ik ... waarom scoren al die reality-toestanden wereldwijd zo goed terwijl daar toch ook niets echt aan is .
F1 is voor mij ook een opgezette boel en ik ben het met je eens dat de rekwisieten er dan misschien wel leuk uitzien en het scenario ook wel ergens klopt maar de uitvoering dikwijls te wensen over laat . En o wee als er een anarchistische maneuvre opduikt ...

Heb me ook al een paar keer afgevraagd bij het bekijken van F1 wedstrijden of ik nu naar een playstation of een live-uitzending zat te kijken . Af en toe wordt er een nieuwe gadget toegevoegd om het volk zoet te houden . Brood en spelen ... het geld nog steeds hoor .

Waarom kijk je dan ? Wel misschien ben ik een dromer of misschien is het ook goed om niet klakkeloos dingen te bannen maar met een kritsche blik te (ver)oordelen .
En er is nog altijd de opnametechniek die als het echt te erg wordt voor een FWtoets heeft gezorgd :wink:

Kristal

Giulia555

di sep 13, 2005 12:56

afgelopen zijn. Waarom??

Bert hou nou eens op.....echt weer gel*l

Al die technieken die ontwikkeld worden in de F1 zijn gewoon razend duur...

Om maar eens een voorbeeld te noemen....een uitlaat (per kant) aan elkaar lassen doet 1 man ruim een halve week over....het is allemaal nog steeds handwerk en de materialen zijn ook niet de goedkoopste.

En je weet zelf ook wel dat het geen vooropgezette show is....fabrikanten en coureurs zijn niet gek...

Ik kan het hier wel blijven verkondigen maar ik zit er behoorlijk dicht op en daardoor weet ik redelijk hoe het organisatorisch en financieel in elkaar zit...
Laatst gewijzigd door Giulia555 op di sep 13, 2005 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

di sep 13, 2005 12:58

Nee toch Squadra. Je bent toch zeker niet van de helemaal serieuze??

Giulia555

di sep 13, 2005 13:04

Jordan gaat met Toyota motoren rijden....reken maar dat dat rappe blokkies zijn.....

Enne zondag saaie race........forget it!! Ben er met 30 collega's bijgeweest en het was absoluut geen saaie race...
Toyota heeft idd wel rappe blokkies maar Jordan zal wel de afdankertjes krijgen ... Het is wel Oosters maar nog geen Honda he :wink:

Oh ja ... ik vond het ook niet zo'n saaie race hoor . Fisico uit de bocht zijn slieren ?

Of Schumi die oorveeg zien uitdelen in de source ?

Kristal
Neen, die krijgen niet de afdankertjes...

Enne.......Fisichella ging recht voor mijn neus eraf......

Enne 2......Schumacher moet niet janken.....raceongeval niks meer...niks minder....

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

di sep 13, 2005 13:14

@Giulia 555

Het is toch humor als een man als Mosley verklaart dat hij dit jaar tot het besef is gekomen dat F1 fans graag inhaalcties willen zien.

Lees eens dit artikel. http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=25851

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

di sep 13, 2005 13:21

En toch slik ik liever een 3-tal spierverslappers dan een hele race uit te kijken.....

SPIDERVELOCE1750

di sep 13, 2005 13:23

Neen, die krijgen niet de afdankertjes.
:shock: Vorig seizoen kregen zei toch de afdanker Ferrari's . Hoe moet dat dan volgend seizoen ... twee gelijkwaardige Toyota-teams ? :shock:

Kristal

SQUADRA LEO
Guru
Guru

di sep 13, 2005 13:25

Vorig jaar hadden ze volgens mij Cosworth motoren. :wink:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

SPIDERVELOCE1750

di sep 13, 2005 13:27

Vorig jaar hadden ze volgens mij Cosworth motoren. :wink:

Leo.
:oops: Wie reed er dan met die Ferrari-afdankers ?

Kristal

SQUADRA LEO
Guru
Guru

di sep 13, 2005 13:33

Sauber rijdt al een paar jaar een Ferrari-motor. (in 2006 BMW f1)

En volgend jaar rijdt RED BULL met ferrari !!

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Terug naar “Het Forum Café”