Ik wou al net zeg... heu... typen: opeens wordt nu schande gesproken over deze auto met de stevigheid van kroepoek, maar als ik op een tegenligger rij met mijn Spider bij 60 km/h is het waarschijnlijk ook einde Dink....Mijn vrouw is weer gerustgesteld trouwens. Lekker met haar Eendje een Suv plat rijden...
En dan te bedenken dat dit dink..eh ding tot voor kort Opel frontera heette.
ja....OPEL !!!
Mijn vrouw is weer gerustgesteld trouwens. Lekker met haar Eendje een Suv plat rijden...
in zo´n rally auto gaan meestal 10tallen meters pijp om iets van stevigheid te krijgen.peter bijvelts is toch ook een bekende naam in de autosport?
misschien compleet misplaatst maar die naam zegt mij iets!
In van die 33 racertjes zeker niet?!in zo´n rally auto gaan meestal 10tallen meters pijp om iets van stevigheid te krijgen.peter bijvelts is toch ook een bekende naam in de autosport?
misschien compleet misplaatst maar die naam zegt mij iets!
Het gaat niet of hij als een dweil op de weg ligt, maar dat hij slecht uit de crashtest komt. En de auto heeft een europese typegoedkeuring per slot van rekening.Je zou toch verwachten van een ralleyrijder dat die doorheeft dat dit ding als een dweil op de weg ligt en levensgevaarlijk is ! Of is dat opeens van minder belang als je je zakken kan vullen.
Ik begrijp de ANWB actie om te onderzoeken of Landwind kopers van hun auto af kunnen dan ook helemaal niet. De auto voldoet aan alle wettelijk eisen die er gesteld worden en is legaal op de weg toegelaten. Kopers zijn bewust een overeenkomst aangegaan.
(ik vind het een lelijk hok en zou het ook nooit kopen, maar begrijp de ophef niet)
Adios, JR