Dat lukt met een "gewoon" deugdelijk verlagingssetje ook prima.Heeft helemaal geen verlagingssetje nodig, zo komt ie tenminste zonder schade over de drempels.
Niet helemaal waar als je het mij vraagt... Zowel onder de 155 (ook een 2.0 8v) als onder de 145 (JTD) heb ik een "deugdelijk" setje (Koni geel icm H&R -35/40mm) en in de binnenstad schaaf ik bij de meeste parkeergarages en drempels toch een stukje van m'n voorbumper weg.Dat lukt met een "gewoon" deugdelijk verlagingssetje ook prima.Heeft helemaal geen verlagingssetje nodig, zo komt ie tenminste zonder schade over de drempels.
Problemen ontstaan pas bij de wat extremere verlagingen
Als je rustiger moet rijden dan met de standaard vering, vind ik het persoonlijk een verslechtering. Je hebt de auto voor op de weg en niet voor op een vlak circuit, dus hij moet op de weg beter presteren, al dan niet met het inleveren van comfort, maar niet slechter.Ik kwam met de Q die ook gele koni's had met Intrax 50 mm verlaging toch echt zonder schade de meeste drempels over, het zij rustig.
Dat is ook klets en dat weet jezelf ook best.Als je rustiger moet rijden dan met de standaard vering, vind ik het persoonlijk een verslechtering.
Dus dan is verlagen het verslechteren van je wegligging en rijgedrag?l ook niet kunt nemen op de snelheid waar de weg op ingericht is.
Je weet dat als je gaat verlagen, je rijgedrag zal moeten aanpassen omdat de karakteristiek van de auto veranderd.
Ik heb eibach met koni geel gehad en dunlop sport banden onder een 155 gehad. Dat boodt zoveel grip dat de grens om nog harder de bocht om te gaanEibach veren icm osrav dempers zeg ik ... daar kon ik echt schofterig hard de bocht mee omkomen met mijn 155