Of had je teveel gedronken en de auto 'per ongeluk' iets verderop geparkeerd en was je het vergeten

zorg er dan wel voor dat je een startonderbreking hebt op 3 onderdelen en niet op 1 onderdeel.Hee Bas das lang geleden.
Je staat inderdaad erg gek te kijken als je auto weg is.
Wordt nu sporen onderzoek op gedaan en de politie vermoed dat ze is koud gezet dat wil zeggen gestolen auto wordt vast neergezet in de omgeving waar ze gaan inbreken om daarna met de buit weg te rijden.
Het schijnt vaker hier in de buurt te gebeuren omdat ze dan geruisloos aankomen en met de auto ervandoor gaan.
Hiervoor worden auto's gebruikt zonder codesleutels of andere beveiliging,de eerste reactie van de agente die terplaatse kwam nadat ik de auto had teruggevonden was hee weer een oudere auto.
Er zit op het linker zijraan een complete handafdruk die niet van mij is en deze gaan ze veiligstellen.
Als de auto weer wordt vrijgegeven komt er meteen een startonderbreker op en de voortuin wordt veranderd zodat ik 2 auto's in de tuin kan parkeren.
De lomperrikken zullen wel met doorverbonden dus continu draaiende startmotor hebben gereden.politie heeft goede afdrukken kunnen nemen die niet van mij zijn.
Alles nog heel op de bendix van de startmotor na,startmotor draait maar bendix komt er niet uit.