kvind deze leuker
laat ie nou toevallig van mij zijn
grt rogeralfa
De 155 Gta gaat volgens mij over de 400pk, of bedoel je de 156Een 155 GTA ziet er bruut uit maar ik moet minimaal 300 pk hebben.
Dank u. Ik ga voor een DTM rode 33 sw met zwarte velgen en een groot wit alfa logo op de zijkant volgend seizoen of een LeMans blauwe met witte wielen en een chroomkleurig alfa embleem. Zeg het maar de auto moet toch nog gespoten worden.@Rees Cees,goed gesproken,kan ik me volledig bij aansluiten.Ik zie ook wel eens een ding waarvan ik denk,nou ,nou Maar ja later denk ik dan weer van als de eigenaar er nou gelukkig mee is,dan is het toch goed.
Idd, je hoeft iemand anders zijn wagen niet mooi te vinden. Je mag er gerust ook je eigen mening over hebben, maar iemand gaan afzeiken omdat ie toevallig een spoiler, spinningwheels, neon onder de motorkap, of weet ik wat heeft ... das ook niet nodig. Je moet het immers positief bezien: Als die andere wagen lelijk is volgens jouw normen, dan vind je je eigen wagen toch des te mooier !@Rees Cees,goed gesproken,kan ik me volledig bij aansluiten.Ik zie ook wel eens een ding waarvan ik denk,nou ,nou Maar ja later denk ik dan weer van als de eigenaar er nou gelukkig mee is,dan is het toch goed.
Kan ik zelf ook wel waarderen.
Dit spreekt mij wel aan. Doet mij denken aan de originele M3 en Delta Integrale.
Zo'n GTA had ik graag willen zien begin jaren negentig met achterwielaandrijving
of van mijn part 4WD en een potente turbo of V6.
En terecht, ik heb zelf midden in de stad gewoont tegenover een bejaardenhuis/flat. vlak voor ons huis zat een stoplicht. Vooral in de zomer werden we helemaal gek van uitlaat lawaai, auto sounsdsystems en optrekkende Schumacher wannebe's die gewoon asociaal veel geluid maken.Tegenwoordig is de politie ook alerter op het geproduceerde geluid en met name auto's als de VW GTI met DTM pijpen worden strenger in de gaten gehouden.