Ha Emile, met de Bert gaat niet lukken helaas (verkocht

), maar dat biertje lukt zeker wel een keer

. wie weet in de toekomst weer eens op de baan
Dennis
P.s. Je Squadra ziet er goed uit! Is dit toevallig die ooit bij Van Neerrijnen te koop stond?[/quote]
Yep ! Wel enigszins "gemodificatoo'd" : Toyo's R888 op 15" lichtmetaal, 4 zuiger lichtmetaal klauwen voor, geventileerde schijven, lichtmetaal klauwen achter, volledige RVS knalpijp, lichtgewicht cardan as met mod. (alu flens ipv die rubberen misery-disc) , alle stuurstangen met uniballs, voorwielophanging mod. (draagarmen onder de fusee), verstelbare bovenste draagarmen, lichte, diam. 60 mm veren vóór, lichtgewicht alu "T-bone" met een lekkere dikke uniball aan het diff, inlaatkelkjes met Pipercrossje erop, electronische ontsteking met programmeerbare vervroeging, grotere oliekoeler, nieuwe stoel, nieuwe gordels, nieuwe ATL, en last but not least alle leidingen van remmerij, water en benzine vernieuwd. Alleen de laatste race gereden met die kelkjes/Pipercross, en kanonne, wat een toename van bruikbaar vermogen ! Kijk maar eens op:
http://62.194.150.25/squadra-italia/si- ... 210dc7a085 : PK's en koppel bij Nord-vriendelijke toerentallen !
Voor het komend seizoen staan polyester carrosseriedelen, instelbare dempers en slicks op de to do lijst (ehh.. verlanglijst), maar die budgetten weet je, zó hinderlijk...
Gr. Emile