Als je binnen twee weken aangifte hebt gedaan bij politie, heb je een redelijke kans.Mijn vriendin is mijn getuige. We hebben de auto samen onbeschadigd geparkeerd en s'ochtends was dat dus niet meer het geval helaas.
Schade is door de taxateur bepaald op 2250 euro![]()
Hopelijk dekt het waarborgfonds.
Ciao en bedankt voor het meedenken allemaal.
Gr. Olaf
Ik heb meteen aangifte gedaan, was redelijkAls je binnen twee weken aangifte hebt gedaan bij politie, heb je een redelijke kans.Mijn vriendin is mijn getuige. We hebben de auto samen onbeschadigd geparkeerd en s'ochtends was dat dus niet meer het geval helaas.
Schade is door de taxateur bepaald op 2250 euro![]()
Hopelijk dekt het waarborgfonds.
Ciao en bedankt voor het meedenken allemaal.
Gr. Olaf
Staat een beetje los van elkaar lijkt me? Ik denk dat dit geval niets te maken heeft met misgunning, maar eerder met angst voor zelf extra kosten te moeten maken wegens terugval in no-claim of het niet verzekerd zijn... Diegene die 700 auto's bekrast zal een iets ander probleem hebben, waarschijnlijk...Eerst al die gestoorde gek, die uiteindelijk dan toch in Emmen is opgepakt door daar meer dan 700 auto's(!) te bekrassen en nu dit weer.
Verschrikkelijk. Steeds vaker loopt er tuig rond, die het niet kan/kunnen hebben dat iemand een mooie auto heeft.
Hopelijk dat de afwikkeling meevalt.
Precies! Zoals al eerder gezegd, een hufter, dronken of onverzekerd (waarbij hij in de laatste twee gevallen trouwens net zo goed ook een hufter is). Zwaar gestoord is een andere categorie.Ik denk niet dat iemand moedwillig met zijn/haar auto tegen de auto van een ander aan rijdt om er dan vervolgens vandoor te gaan... Meestal rijden mensen uit angst voor de gevolgen weg. Ook wel eens uit schrik, maar dan meldt diegene zich daarna wel weer. Iemand die 700 auto's bekrast denkt niet meer aan de gevolgen en schrikt ook niet meer van wat hij/zij doet. Diegene is waarschijnlijk ziek en heeft een psychiater nodig...