Carl, nu ben ik al een lid van heel in het begin, en tot nu toe altijd probleemloos geweest, dus beetje jammer dat je als betrekkelijke nieuwkomer dan hier een beetje poep gaat strooien. We hebben tot nu toe nooit mogen klagen over ons forum, dus ik ga er gewoon van uit dat het weer in orde komt.
Jammer dat je mijn opmerkingen zo in het extreme trekt
Ben al meer dan 30 jaar met Alfa's bezig dus hoezo nieuwkomer
Kijk maar eens op het Alfa Transaxle forum naar mijn hoeveelheid postings en het aantal projecten dat ik live aanbreng en het aantal trouwe volgers..........
Ik signaleer alleen maar dat enthousiaste hele actieve posters (wat je ook niet van iedereen kan zeggen) af gaan haken. Al drie actief lopende project topics en dat is volgens mij niet leuk voor een verder prima forum! en zeker niet goed
Volgens mij geef ik alle lof aan de persoon die het forum heeft opgezet. Beetje jammer dat je dan gaat praten over poep! Beetje erg wijsneuzerig om andere in een hoekje neer te zetten.... je bent een nieuwkomer, dus je je mag je mening niet ventileren! Ja dooeiiiiiiiiiiiiii
"Ons forum" met andere woorden het forum is maar van een aantal forummers en niet voor alle forummers. Beetje jammer zo'n kreet!
Ik besteed veel tijd aan het bijhouden van actieve postings maar mag niets zeggen en mijn mening geven
Wat een onzin!
Gewoon een beetje normaal doen en respect voor (andere) meningen
en mensen niet in een "nieuwkomer" hoekje zetten met geen recht van spreken!
Succes!
Gr,
Carl