![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nee hoor, ik heb die onzin inmiddels afgeschaft. Was even leuk maar de negatieve randverschijnselen gingen vrij snel de leuke kanten overschaduwen. Niet voor mij in ieder geval.Ik ben vast de enige zonder facebook vrees ik
je bepaalt toch zelf wat je er wel of niet op zet.....Nee liever niet, ik houd er niet van om mijn leven op het www te zetten, ik heb alleen linkedin.
Werkgevers kijken ook op feestboek mee, heb een vriend die er alles op kwakt, niet zo vreemd dat hij niet aan de bak komt............,
Klopt en toch Kees wel een punt.je bepaalt toch zelf wat je er wel of niet op zet.....Nee liever niet, ik houd er niet van om mijn leven op het www te zetten, ik heb alleen linkedin.
Werkgevers kijken ook op feestboek mee, heb een vriend die er alles op kwakt, niet zo vreemd dat hij niet aan de bak komt............,
Meld!Ik ben vast de enige zonder facebook vrees ik
Hoi allemaal, samen met 2 andere Alfa vrienden heb ik een nieuwe facebookpagina aangemaakt.
De pagina heet Squadra Alfisti, kom gerust eens kijken en voel je vrij om er wat foto's of filmpjes van jullie Bella's op te zetten.
Wat extra publiek bereiken via de moderne media zal voor "ons merk" zeker geen kwaad kunnen denk ik.
Ciao![]()
SQUADRA ALFISTI
Maar feit blijft, als je iets post in een dolle bui dit altijd zichtbaar blijft.....................je bepaalt toch zelf wat je er wel of niet op zet.....Nee liever niet, ik houd er niet van om mijn leven op het www te zetten, ik heb alleen linkedin.
Dan wordt het tijd dat je eens naar Kalmthout komt.[...................................
( wordt alleen nog doodziek van al die mensen die als je met ze aan tafel zit meer aandacht hebben voor die smartphone dan voor de mede tafelaars, blijf dan thuis denk ik dan)
Ik heb de indruk dat het vooral aan de Franse kant van België speelt.Zo. Ondernemend. Is het zo slecht gesteld bij jullie?