de betere nederlands F1 coureur is:

Doornbos (die symphatieke R´dammer)
30%
19
Albers (wie is dat ook alweer?)
11%
7
doe mij maar Josssssss
36%
23
ikzelf
23%
15

Totaal aantal stemmen: 64
jolinos

RE: Albers is gefrusteerd en zeikt Doornbos af maar.........

do okt 20, 2005 20:10

arrogante kwaal die alberts was te verwachten dat ie doornbos ging afzeiken hij moet op iemand zijn frustraties bot vieren op zijn tutje zijn vriendin kan ie dat natuurlijk niet .
echt zielig persoon hoop dat ie snel verder op zijn bek gaat. :twisted:

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

do okt 20, 2005 22:13

Wat een sukkel, beetje de omgekeerde wereld hij zou minder zijn gaan presteren omdat Doornbosch erbij is gekomen. Hmmm volgens mij is ie hetzelfde blijven presteren en was ie misschien wel beter als die gozer die voor Doornbosch de Minardi reed maar is Doornbosch gewoon beter. Dat kun je idd interpreteren als zijnde dat je minder bent gaan presteren. Maar als je eerste rijder bent wat heeft de tweede rijder dan te zeggen??? niet veel zoveel tot niks volgens mij. Of zouden de teamregels ook veranderd zijn? dat zou verklaren waarom Ferrari minder presteert dit jaar, ze zijn meer naar Barrichello gaan luisteren ipv Schumacher.

By the way & off topic mijn idee bij Ferrari is dat ze hun research & development dit jaar volledig aan de 2006 wagen hebben besteed om volgend jaar iedereen te kakken te zetten. Het idee geven aan de andere teams dat ze bij zijn, maar soms is het gewoon beter een slag te verliezen om de oorlog te winnen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 21, 2005 08:57

Albers lijkt me wel een goede rijder en kan voldoende geld meenemen. Dus volgend jaar
in een Midland maar hij wordt ook genoemd als derde rijder voor Williams. Bij Williams is
men wel onder de indruk van de prestaties van Albers en wellicht ook omdat de knaap
met een zak geld komt.

Albers is weinig kleurrijk met een wat irritant stemgeluid maar hoe vervelend sommigen
hem ook mogen vinden hij heeft wel degelijk een punt. Jordan is aan het knoeien en
met een betere strategie had men wel degelijk meer kunnen en moeten laten zien met
de Minardi.

De enige Nederlandse coureur die op het ogenblik hoort deel te nemen aan F1 is natuurlijk Verstappen.

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 21, 2005 19:05

Misschien een arrogant mannetje, maar dat is Schumacher ook. Is dat geen kwalificatie om het ver te schoppen in de F1?

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 21, 2005 19:25

Doe mij Jos maar. De grappen over grindbakken zullen hem wel altijd achtervolgen, maar hij beschikt tenminste over talent en 'ballen', kijk maar eens als het nat is. En dat je als je de grens opzoekt, er af en toe overheen gaat is geen schande!

Albers vind ik ook maar een echte mauwzak, maar als hij nou Doornbos het snot voor de ogen zou rijden had hij misschien recht van spreken. Dat doet-ie echter niet, dus: opzouten met die huilebalk.

Van Doornbos heb ik nog niet genoeg gezien of gehoord om er een echte mening over te hebben, maar hij lijkt me in de omgang altijd een prettiger mens dan Albers. Als je ook in de AutoVisie las wat voor k*tgein Albers met zijn crew uithaalt... Nou, ik zou dat ettertje gewoon een ouwerwets Brabantse 'klap voor de bakkes' geven als ik die crew-kerel was :!:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

vr okt 21, 2005 20:32

Ik vind Doornbos ook een stukker prettiger om naar te luisteren en hij heeft wel humor.
Jos deed het inderdaad niet verkeerd maar is inmiddels te oud???
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

vr okt 21, 2005 20:37

Webber vind ik wel een goeie...maar is dan weer geen Nederlander. Loopt in NL niet
zo'n type rond??? Albers is zeker geen reclame voor Nederland.

Robertv6
Member
Member

vr okt 21, 2005 22:17

Moet wel zeggen dat Albers gelijk heeft, hij is de meest ervaren coureur van het stel en ik heb het idee dat Doornbos lekker loopt mee te liften, hij is niks sneller gegaan en heeft dus ook niks in kunnen brengen in het team, je hebt dan wel meer tijd om leuk te doen,
ik moest er ook om lachen.

De progressie bleef behoorlijk achter na de komst van Doornbos, (vorig jaar meer)
misschien was de samewerking wel niet zo goed met Albers maar dan had hij
maar wat minder lollig moeten zijn voor de tv en toch de samewerking met Albers
moeten op zoeken die heeft immers de laatste jaren wel zijn best gedaan in de DTM enz.
Doornbos heeft eigelijk nog niks gedaan behalve leuk zijn maar daar zet je geen team
mee op de baan.

O ja Jos......... is dat niet een wat oudere man die nu tegen die jonkies moet
rijden in een afgekeurde F1 auto, die is passe!
Laatst gewijzigd door Robertv6 op za okt 22, 2005 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Alfa Romeo 156 2.4 td
Alfa Romeo Spider '79

gehad 3x sud, 1x Giulia, 2x Alfetta, 1x Giulietta,3x75 V6, turbo,TS, Alfa Romeo Giulia 1.6 Super, 2x Alfa Romeo 156 1.8 TS
BMW 325i Ziengs cup

SQUADRA LEO
Guru
Guru

Re: RE: Albers is gefrusteerd en zeikt Doornbos af maar.....

vr okt 21, 2005 23:43

Moet wel zeggen dat Albers gelijk heeft, hij is de meest ervaren coureur van het stel en ik heb het idee dat Doornbos lekker loopt mee te liften, hij is niks sneller gegaan en heeft dus ook niks in kunnen brengen in het team, je hebt dan wel meer tijd om leuk te doen,
ik moest er ook om lachen.

De progressie bleef behoorlijk achter na de komst van Doornbos, (vorig jaar meer)
misschien was de samewerking wel niet zo goed met Albers maar dan had hij
maar wat minder lollig moeten zijn voor de tv en toch de samewerking met Albers
moeten op zoeken die heeft immers de laatste jaren wel zijn best gedaan in de DTM enz.
Doornbos heeft eigelijk nog niks gedaan behalve leuk zijn maar daar zet je geen team
mee op de baan.

O ja Jos......... is dat niet een wat oudere man die nu tegen die jonkiek moet
rijden in een afgekeurde F1 auto, die is passe!
[-X [-X [-X [-X [-X

Wat een bullshit !!

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

alfaRob33

za okt 22, 2005 02:55

Wat is het eerste dat je doet als Albers wereldkampioen F1 is geworden???

Je Playstation uit zetten !!!!! :biggrin:

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

Re: RE: Albers is gefrusteerd en zeikt Doornbos af maar.....

za okt 22, 2005 10:52

Ik vind Doornbos ook een stukker prettiger om naar te luisteren en hij heeft wel humor.
Jos deed het inderdaad niet verkeerd maar is inmiddels te oud???
Te oud........ :roll:

Doornbos is inderdaad prettig om naar te luisteren. Maar wat is dat waard? De man heeft duidelijk zijn eigen PR helemaal goed uitgestippeld. Hij weet ook wel dat het na dit jaar voorbij is en dat hij gewoon geluk heeft gehad met zijn afgelopen seizoen. Albers gaat daar op een andere manier mee om. Doornbos lijkt wat meer realist en beseft zich dat je met F1 niet zomaar jaren achter elkaar door gaat. Naast kwaliteiten en geluk en geld heeft het ook gewoon met beschikbaarheid van stoeltjes te maken. De manier waarop Albers nu naar buiten treed is dus misschien niet zo handig...
Dirk - Giulia2000TS

Robertv6
Member
Member

za okt 22, 2005 13:44

@Squadra Leo
Is Doornbos ook een Rotterdammer????????????? :^o

@Guilia2000ts
Ach hij babbelt wel lekker nu het rijden, samenwerken en het afstellen nog.......... :driving:
Alfa Romeo 156 2.4 td
Alfa Romeo Spider '79

gehad 3x sud, 1x Giulia, 2x Alfetta, 1x Giulietta,3x75 V6, turbo,TS, Alfa Romeo Giulia 1.6 Super, 2x Alfa Romeo 156 1.8 TS
BMW 325i Ziengs cup

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

za okt 22, 2005 18:46

ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat Doornbos te weinig input aan t team geeft. Het kan ook dat het team geen aanpassingen wil doen omdat het geld er niet voor is of omdat Stoddart het er niet aan uit wil geven. Als er verder niet/nauwelijks getest wordt door een team dan wordt het team er ook niet beter van. Doornbos heeft vanaf het begin dat hij instapte bij Minardi het vuur aan de schenen van Albers gelegd. (de ene keer was hij 0.002 sneller en de andere keer 0.002 langzamer) en dan ben je in mijn ogen minimaal even goed. Albers baalt gewoon dat Doornbos minimaal even goed is en ook nog eens beter bij de fans en de media (is ook geen onbelangrijke factor) ligt, vind ik.

In deze vind ik eigenlijk dat er maar 1 persoon is die kan zeggen dat Albers of Doornbos minder of meer input op t team heeft en dat is: Paul Stoddart!

:wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

SQUADRA LEO
Guru
Guru

za okt 22, 2005 19:07

@Robertv6 : Heeft niets met Rotterdam te maken hoor !! Alleen je verhaaltje klinkt zo zuur en zo typisch nederlands. In Verstappens tijd ging ik wel eens in een cafeetje F1 kijken. Waren altijd wel een paar gasten die stonden te juichen als Verstappen op welke reden dan ook uitviel. Daar rilde ik toen ook al van. Jou commentaar deed mij daar weer sterk aan denken. :(

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Alfa eL
Advanced Member
Advanced Member

za okt 22, 2005 19:48

Op televisie e.d. komt Albers idd altijd over als de 'arrogante kwal' en Doornbos als de 'sympathieke en aardige jongen'. Tijdens monaco aan de maas vond ik wel dat Albers het een stuk leuker deed. Wij hebben hem een aantal keer langs zien komen, zelf rijdend of achter op die cabrio, waarbij hij de 'symphatieke dingen' deed. Doornbos hebben we maar 1 of 2 keer 'gewoon' langs zien rijden. Nu lag dit ook wel aan het weer op het moment dat ze reden en aan het punt waar wij stonden, maar toch.

Verstappen :schrik: Die hoopte ik eigenlijk nooit meer terug te zien op tv. Zoals dat toen allemaal gegaan is met z'n sponsors en z'n teams enz. En zoals hij af en toe commentaar op dingen gaf.
Alfa 33 16V 1994
Alfa 75 TS 1989
Alfa 33 Servizio 1992

Terug naar “Het Forum Café”