vr dec 04, 2015 20:47
Gaat mij niet om het betalen, hoewel het zonde geld is...
Ik mis en de foto, en snelheid klopt niet met verkeer op dat tijdstip, ze heeft vet in files en langzaam verkeer gezeten...
Adres op brief klopt dan wel weer...
Vrouwen zijn niet zo gemakkelijk in het bekennen van fouten haha. Als je kenteken klopt en iemand daar idd geweest is met je auto zou ik gewoon betalen.
Tegen beter weten in bezwaar aantekenen en alles wat daarbij hoort weegt niet op tegen de ellende die je met een lange procedure op de nek haalt terwijl je toch weet dat de aanslag klopt. Ik neem aan dat je die paar tientjes wel in 1 x kunt betalen. Anders inhouden op het huishoudgeld.
O maar daar gaat het mij niet om. Ik vind het alleen vreemd want als ik alle berichten ook op flitsers forum en zo lees krijg je gelijk een bekeuring zelfs met gelijk en ongevraagd foto erbij. En aangezien de vorige keer post uit Duitsland als doel identiteitsdiefstal had ben ik alert wanneer ik geacht wordt allerlei persoonlijke gegevens door te gaan geven. Verzoek om foto op te sturen is nog niet op gereageerd.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.