wo mei 25, 2016 11:00
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een 2 component epoxy vloer. Wilde eerst pvc tegels welke gelast worden, maar vond het ff te duur.
Ook naar de losse kunstof tegels gekeken, maar was bang dat er vocht onder kon blijven liggen (als ik de auto nat binnen zet bv) wat er niet meer onder uit kan.
Als ik ooit wat anders erop doe zal dat denk toch de gelaste PVC zijn.
zie bv:
https://www.google.nl/search?q=trailer+ ... upzTpjM%3A
voordeel is dat alles wat je laat vallen geen schade aan je beron maakt en je gereedschap blijft mooier als je veel over de beton gaat kruipen met je tools...
succes met de bouw

Gelast is niet nodig. clicktegels gewoon verlijmen met speciaallijm op me betonvloer. Is altijd weer te verwijderen en je kuntnin noodgevallen ook nog een losse tegel vervangen. Water? Geen probleem. Gewoon afspuiten schrobben en dweilen. Beetje lekwater van de auto is dus zeker geen probleem.
Volgens mij maakt PVC (tegel)lijm de naden/hechting niet vloeistofdicht, de lijm zelf is wel waterbestendig, maar dat betekend alleen dat deze niet oplost met water.
Als de PVC tegels heel strak liggen en met flink veel lijm vastgemaakt zullen ze het meeste wel tegenhouden, maar ik zou er niet op durven rekenen. Zeker niet als er zaken als remolie, hydrologische olie, stuurbekrachtigingsolie, oid tussen de tegels kunnen komen.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.