Tja, tis een moeilijk geval, jongens....
Persoonlijk vind ik het wel leuk als mensen commentaar geven op wat ik te koop heb, en ook als ze stellen dat ze er te weinig geld voor hebben of er geen plaats voor hebben. Het gaat fout zodra die zelfde mensen weer commentaar op hún commentaar geven.
Neem nu het Alfa 75 turbo topic. Alfist147 biedt iets aan. Hermano73 plaatst zijn foto's omdat hem dat zelf niet lukte. Zegt voor de gein: "Eerst een schuur en dán zo'n auto". Alfist147 bedankt hem.
En dan begint het! Steven begint over stalling. Dit had volgens mij ook via een PB gekund. Alfist147 bedankt vriendelijk en laat blijken dat het eigenlijk maar een geintje was.
Dan volgen Woody34 en Remmie... Na genoeg geouwehoert te hebben sluit Steven af:
Dit gaat wel erg lekker zo, bereid je maar vast voor op moraliserende woorden van enkele "discipelen"
Dit is naar mijn idee waardeloos gedrag, en het gaat helemaal nergens over, zéker niet meer over de te koop staande 75 turbo. Terwijl Steven zo'n moraalridder is als het om topic vervuiling gaat.
Terwijl ik dit schrijf loopt nu ook het te koop topic van ReesCees in de soep. Ook weer slap gelul van een paar gasten wat nergens op slaat.
Zelfde geldt voor het 75 America topic van DickAmerica. Wéér gezeur over het wel-of-niet adverteren van bedrijven.
Met diverse beperkingen zoals in de poll kan dat voorkomen worden maar ik zou graag zien dat iedereen eens bij z'n eigen te rade gaat en zich afvraagd of hij iets bij draagt aan het topic. Je bent vrij om iets over de te verkopen waar te zeggen, dat is juist het leuke aan dit forum, maar hou het bij 1 post per topic, en ga geen ruzie uit vechten via dit forum.
Nederland staat al stijf van de regeltjes, laten we het nou een beetje gezellig houden hier op ons forum en ons fatsoenlijk gedragen, zodat ook hier niet alles aan banden word gelegd!
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971