Zo is het maar net madammekeHé ... dat wist ik niet . Dan ben jij wel een zeer viriel bazeken Pa ... bijna 2000 kindekensMijn virtueel kindje wordt groot
En dan heb ik door jou eindelijk ook wat broers en zusjes
Merciekes
Kristal
Zo is het maar net madammekeHé ... dat wist ik niet . Dan ben jij wel een zeer viriel bazeken Pa ... bijna 2000 kindekensMijn virtueel kindje wordt groot
En dan heb ik door jou eindelijk ook wat broers en zusjes
Merciekes
Kristal
Stokerkenpeppi, kokkie, bassie, adriaan, pipo, robie robot, pipi langkous, wie hadden we nog ?
Kerstmannetje en sinterklaas erbij en 32 zwartepieten motten voldoende zijn lijkt mepeppi, kokkie, bassie, adriaan, pipo, robie robot, pipi langkous, wie hadden we nog ?
Misschien beter wat konijnen inschakelen om de vermenigvuldiging te bevorderenKerstmannetje en sinterklaas erbij en 32 zwartepieten motten voldoende zijn lijkt mepeppi, kokkie, bassie, adriaan, pipo, robie robot, pipi langkous, wie hadden we nog ?
Dat kan niet meer. Die konijn is dood inmiddels. Klik.Misschien beter wat konijnen inschakelen om de vermenigvuldiging te bevorderenKerstmannetje en sinterklaas erbij en 32 zwartepieten motten voldoende zijn lijkt mepeppi, kokkie, bassie, adriaan, pipo, robie robot, pipi langkous, wie hadden we nog ?
Kristal
Respect voor dit forum!!!
Ik denk vanavond nogEn nu 1997
Ben curieus of het er nog van zal komen dit jaar ...
Kristal