Carabinieri
Full Member
Full Member

Re: RE: Rare story over de Lambo Murciélago...

ma jan 23, 2006 22:06

Op het moment van barsten hebben je schijf en je velg natuurlijk wel psies dezelfde omtreksnelheid
Nee, maar wel dezelfde hoekverdraaiing :idea: :wink:

Als je het stukje goed leest krijg ik niet de indruk dat het (direct) om het geld gaat, maar meer om de houding van de andere partij (niet reageren). Het zet je wel aan het denken dat hij een rechtzaak wint, die is aangespannen door zijn medepassagier, op basis van een mogelijke technische fout van de auto.
I have been in court on August 11th 2005 for bodily injury caused by negligence because i had a passenger on board and i WON, because of the impossibility of excluding and high probability of a material defect.
En om te gaan roepen dat het een tweede hansje is (5000 kilometer en 8 maanden oud :!: ) en geen keuring heeft laten doen (of misschien ook wel) en dat het geen orginele velgen zijn (zijn wel echt meerdere delig dit in tegenstelling met wat de meesten van ons onder de auto heeft zitten), is wel een beetje kort door de bocht en lekker simpel.

Kosta
Guru
Guru

RE: Rare story over de Lambo Murciélago...

ma jan 23, 2006 22:16

In 5000 km kan er heel wat gebeuren hoor ! Rij met zo'n car maar eens met 60 tegen een stoep op bijv. , geloof niet dat de ophanging er blij van word.
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Giulia Bianca
Advanced Member
Advanced Member

ma jan 23, 2006 22:18

Wat was er eigenlijk gebeurt met de LAmbo op Zandvoort vorig jaar, was deze van de baan gegaan door breuk in zijn
achterophanging of was de ophanging afgebroken doordat hij bij de crash iets heeft geraakt, was nml weinig bodyschade
trasforma il meglio in massimo

Carabinieri
Full Member
Full Member

ma jan 23, 2006 22:20

In 5000 km kan er heel wat gebeuren hoor ! Rij met zo'n car maar eens met 60 tegen een stoep op bijv. , geloof niet dat de ophanging er blij van word.
Of over een 'varkensrug' :arrow:

Afbeelding

:mrgreen:

Giulia555

di jan 24, 2006 07:54

Wat was er eigenlijk gebeurt met de LAmbo op Zandvoort vorig jaar, was deze van de baan gegaan door breuk in zijn
achterophanging of was de ophanging afgebroken doordat hij bij de crash iets heeft geraakt, was nml weinig bodyschade
Die Gallardo brak iets te veel uit en raakte volgens mij de vangrail met zijn kont......rechterachterwiel stond er haaks en horizontaal onder.........

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

di jan 24, 2006 08:05

Deze was het :wink:

Afbeelding

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

di jan 24, 2006 15:38

(ik gok op een 'geëxpladeerde velg :shock: )
Ik zie dat je KAS en mijn boek over het reconvaliseren goed hebt doorgenomen. Het expladeren wordt namelijk in hoofdstuk 13 uitgebreid toegelicht. En, al zeg ik het zelf, is toch een redelijk gecompliceerde materie. Chapeau.

Marco
Boek misschien wel goed doorgenomen maar het stukje op het net heeft Allesandro over het volgende zinnetje heen gekeken
According to experts tire failure didn't happen and the aftermarket wheels also didn't have anything to do with the accident. In fact they look like they were of very good quality because none of them broke, they were only deformed by the impact.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

di jan 24, 2006 21:22

Lamborghini >>>> Audi>>>>>TT gaat er bij niemand dan een belletje rinkelen??? :wink: :wink:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jan 24, 2006 21:25

Daar heb ik idd overheen gelezen. :oops: Ik heb ook eigenlijk die foto van dat wiel totaal verkeerd gezien, die velg is niet kapot! :o
Dat boek waar over gesproken wordt. :?: nooit gezien. waar een typefout al niet toe kan leiden.... :roll:

Maar wat ik al eerder aangaf: hier kom je dus nooit uit, het blijft speculeren.

Vanaf een verhaaltje op het net met enkele foto's is zoiets dus nooit op te lossen. ik ben blij dat het niet mijn probleem is! :o :?
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

164 Q4

di jan 24, 2006 22:02

Lamborghini >>>> Audi>>>>>TT gaat er bij niemand dan een belletje rinkelen??? :wink: :wink:
Nee niet echt, dat ging namelijk alleen mis op hoge snelheid in flauwe (autobahn)bochten.....Ehh.... :? Oeps........... :wink:

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

wo jan 25, 2006 17:34

ik zeg altijd maarzo, je moet geen supercar kopen als je niet het geld hebt er een totalloss te rijden en de volgende dag een nieuwe te halen.

het blijft erg natuurlijk
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Terug naar “Het Forum Café”