Valt mee, ik was 40 Euro kwijt voor achterlichten plus reflectorbalk, tweedehands uiteraard maar praktisch in nieuwstaat... Maar ik geloof dat ik het daar wel redelijk mee getroffen heb...Is dat een kostbaar aangelegenheid
inderdaadNou mensen wat een uit1lopende meningen En Leuke reactie's
Ik zelf vind het hout ook mooi aan de binnenkant ..En ik ben niet van plan om de ramen zo donker te maken dat je niet meer naar binnen kan kijken,maar gewoon een mooi tintje donkerder..
Of echt laminaat...en vervangen door écht plasticAl het "plastic" hout eraf halen?
Bedoel je Indisch?[Hee Tha Pinda, je bent niet alleen op dit forum.... Er zijn hier meer blauwe of half blauwejongens.
Ik begrijp hem niet helemaal Kan aan mij liggen
En @ Remmie ik vind het hout mooi en die van jou staat mij niet laag genoeg
Inderdaad,Bedoel je Indisch?[Hee Tha Pinda, je bent niet alleen op dit forum.... Er zijn hier meer blauwe of half blauwejongens.
Ik begrijp hem niet helemaal Kan aan mij liggen
En @ Remmie ik vind het hout mooi en die van jou staat mij niet laag genoeg
Mischien kun je beter een nieuwe topic starten op technische vragen.Oh op die manier ik ben half indo..klopt.
Ik ben hier al wat langer maar ik post hier niet zoveel..meer op het ARTC155,maar omdat ik nu een 75 erbij heb zal ik hier wat meer posten..
Ik had meteen weer een paar vraagjes Mijn olie druk meter doet het niet en mn lampje knippert ook steeds ik word er gek van..Nu had ik al ff gekeken bij de motor ik heb 2 sensoren gevonden links onder bij het uitlaat spruitstuk (is volgens mij oliedruk) en aan de rechterkant van de motor (waar de accu zit) zit ook een sensor en daar zijn de draden los en aanelkaar geknoopt
Als jullie het zo niet snappen dan maak ik wel ff een paar foto's..
En mn rem lampjes knipperen..mn remoliereservoir is op peil mn remblokken voor zijn op dikte,achter weet ik nog niet..Maar mn remolie is wel heel zwart (ga ik verversen)
Als ik rem houden ze op met knipperen..